Walmart virtuális tábor és autósmozi
Az USA piacvezető kiskereskedője online nyári táborozásra hívja a vírushelyzet miatt otthonragadt családokat. Az áruházak parkolójában pedig óriási mozivászon kerül, hogy biztonságos keretek között tegyék lehetővé a kimozdulás és szórakozás élményét.
A Walmart harcba száll a vásárlókért. A lojalitás növelése és új fogyasztók megragadása is célja az idei nyári befektetéseinek, amelyek on- és offline területen is egyedül állóak.
Hírességek a táborban
A Marketing Dive beszámolója szerint a Camp by Walmart tábor július 8-tól elérhető a kiskereskedő mobilalkalmazásán keresztül. A marketing aktivitás célja, hogy szórakoztassa azokat a családokat, amelyek ezen a nyáron küzdenek a munka és az otthoni élet közti egyensúly fenntartásával. Az eddig bevált gyermekmegőrző helyek, táborok ugyanis a koronavírus-járvány miatt zárva tartanak. A virtuális tábor videó sorozattól a letöltések és a vásárlások számának növekedését várja a kereskedőóriás, hiszen a fogyasztók a koronavírus miatt továbbra is tartanak az üzletben való vásárlástól.
Az online nyári tábori program másik vonzereje a hírességek csapata, akiket a Walmart felsorakoztat. Neil Patrick Harris színész például létrehozta a „Neil Charades” (Niel kitalálósdi) játékot és a „Mad Libs” musicalt amit a gyerekek a szüleikkel együtt nézhetnek. LeBron James kosárlabdacsillag tippeket oszt meg arról, hogyan javíthatunk mentális és fizikai egészségünkön a karantén időszakban. Idina Menzel énekes és színésznő éneket tanít, Drew Barrymore színésznő pedig a sminkelés alapjaiba vezeti be a táborozókat. A programban szerepel még kézműves foglalkozás, fittness és színjátszás oktatás is. Kezdetben 50 foglalkozásból választhatnak a családok és még további 200-at ígér a nyárra honlapján a Walmart.
Gyerünk a moziba
A kiskereskedelmi óriás a Tribeca Enterprises-szal együttműködve alakítja át parkolóit szabadtéri mozivá. Augusztus elejétől októberig és az USA 160 Walmart áruházához turnézik el ez a kontakt-mentes drive-in filmélmény. Olyan széles közönség bevonzására alkalmas filmek kerülnek vászonra, mint a „Wonder Woman” (Csodanő) és a „Space Jam” (Zűr az Űrben).
Ezeken az éjszakákon arra is biztatják az embereket, hogy az áruházlánc üzleteibe újra betérjenek. Az autósmozit népszerűsítő online oldalon könnyen rendelhetők sznekkek, mozicsemegék a kiválasztott időpontra. Elkészült a Walmart Grocery alkalmazás is, amely lehetővé teszi egy vásárláson belül a különböző – helyben, pickup ponton, házhoz szállítva – áruátvételi módok kiválasztását.
Kapcsolódó cikkeink
A Walmart befektet a DroneUp cégbe
A Walmart stratégiai beruházást hajt végre a DroneUp cégben, miután…
Tovább olvasom >Dinamikusan növekszik a sajátmárka az USA-ban
A Kroger negyedéves jelentése kapcsán az Egyesült Államok sajátmárkás helyzete…
Tovább olvasom >Kasszamentes fizetés az Amazon Fresh új üzletben
Először elérhető a „Just Walk Out” (csak sétálj ki) technológia…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >