Walmart: mesterséges intelligencia segíti a bolti bevásárlást Kínában
A Walmart Kínában a Malong Technologies által fejlesztett automata okosmérlegeket telepített 100 üzletében. A Malong részese az Omega 8 kommunikációs platformnak, amelynek célja, hogy összekösse a Walmartot az innovatív, gyors megtérülést hozó technológiákat fejlesztő cégekkel.
A vásárlók a becsomagolt termékeket – zöldséget, gyümölcsöt, és más lédig/száraz termékeket – a mérlegre helyezik, azt pedig a RetailAI Fresh rendszer azonosítja, majd a kijelzőn megjelenő listából az adott terméket egyetlen érintéssel kiválasztva nyomtatható a fizetéskor leolvasható címke. A vásárlók személyiségi jogainak védelme érdekében a kapcsolódó kamera lefelé irányul, és csak a mérlegre helyezett árut fogja be. Mivel a rendszer öntanuló, így minden adatkezelés automatikus.
A vásárlói visszajelzések pozitívak: a mérlegelés mintegy 40%-kal rövidebb időt vesz igénybe, így csúcsidőben elkerülhető a hosszú sorok képződése is.
Kapcsolódó cikkeink
Februárban csökkent a fogyasztói árindex Kínában, bő egy éve először
Kínában februárban több mint egy éve először csökkent a fogyasztói…
Tovább olvasom >100%-ban a Nestlé tulajdonába került a kínai Hsu Fu Chi édességmárka
Megszerezte a Nestlé a kínai Hsu Fu Chi édességgyártó fennmaradó…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia alapú árelőrejelző rendszert vezet be a Walmart
A kiskereskedelmi óriás a Helios AI szoftverét fogja használni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >