Walmart: mesterséges intelligencia segíti a bolti bevásárlást Kínában
A Walmart Kínában a Malong Technologies által fejlesztett automata okosmérlegeket telepített 100 üzletében. A Malong részese az Omega 8 kommunikációs platformnak, amelynek célja, hogy összekösse a Walmartot az innovatív, gyors megtérülést hozó technológiákat fejlesztő cégekkel.
A vásárlók a becsomagolt termékeket – zöldséget, gyümölcsöt, és más lédig/száraz termékeket – a mérlegre helyezik, azt pedig a RetailAI Fresh rendszer azonosítja, majd a kijelzőn megjelenő listából az adott terméket egyetlen érintéssel kiválasztva nyomtatható a fizetéskor leolvasható címke. A vásárlók személyiségi jogainak védelme érdekében a kapcsolódó kamera lefelé irányul, és csak a mérlegre helyezett árut fogja be. Mivel a rendszer öntanuló, így minden adatkezelés automatikus.
A vásárlói visszajelzések pozitívak: a mérlegelés mintegy 40%-kal rövidebb időt vesz igénybe, így csúcsidőben elkerülhető a hosszú sorok képződése is.
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Dr. Matura Tamás: Előfordulhat, hogy az USA ledolgozza magát Kína szintjére
Dr. Matura Tamás, a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Kínaszakértő volt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Az euróövezetben lassult a fogyasztói árak emelkedésének üteme márciusban
Márciusban az előzetesen becsültnek megfelelően mérséklődött az éves infláció az…
Tovább olvasom >