Walmart e-kereskedelmi bővítés
A Walmart megnyitja elektronikus piacterét a BigCommerce kereskedői számára. Ugyanakkor elindítja „New-Seller Savings” programját, amelynek keretében az újonnan csatlakozó kereskedők a az első hónapban mentesülnek a jutalékfizetés alól.
A Walmart.com platformhoz 2021. március 31-ig csatlakozó kereskedők nem csak az első havi jutalékfizetés alól mentesülnek, de gyorsított alkalmazás-felülvizsgálatot is kapnak, hogy termékeik gyorsan megjelenhessenek az online felületen – írja Jeff Clementz, a Walmart Marketplace elnökhelyettese a vállalat honlapján 2021. február 24-én.
Webáruházak csatlakozása
Tavaly az e-kereskedelem 79% -os növekedéséről számolt be a Walmart, így még kiélezettebb lett a nagy versenytárssal, az Amazonnal való fej-fej melletti verseny. A BigCommerce együttműködés további előrelépést jelent ezen a területen, a harmadik féltől származó eladók számának növelése miatt – a cég 2021. február 24-én BusinessWire oldalán közzétett sajtóanyaga szerint.
A BigCommerce egy vezető szoftver-szolgáltatás (software-as-a-service, SaaS), e-kereskedelmi platform, amely lehetővé teszi, hogy a kereskedők mérettől függetlenül online építsék, újítsák és terjesszék vállalkozásukat. Vezető nyílt SaaS megoldásként a BigCommerce a kereskedők számára kifinomult vállalati szintű funkcionalitást, testreszabást és teljesítményt kínál, egyszerűséggel és egyszerűen használhatóan. 150 országban és számos iparágban több tízezer B2B és B2C vállalat használja a BigCommerce-t gyönyörű, vonzó online áruházak létrehozására, köztük a Ben & Jerry’s, Molton Brown, S. C. Johnson, Skullcandy, Sony, Vodafone és Woolrich. Az Austin központú BigCommerce irodái San Franciscóban, Sydney-ben és Londonban találhatók.
Ezzel a partnerséggel a BigCommerce automatikusan szinkronizálja az összes termékét a Walmart.com-mal, hogy az eladók egyetlen központi helyen kezelhessék megrendeléseiket, megkönnyítve ezzel a rendelések, készlet és teljesítés nyomon követését. A BigCommerce kereskedők hozzáférhetnek egy olyan kiegészítő partnerhálózathoz, mint a CedCommerce, a Codisto Channel Cloud és a Feedonomics, akik útmutatást nyújtanak számukra és végigvezetik őket a megrendelési, hirdetési és teljesítési igényeken.
Logisztika harmadik feleknek
Egy évvel ezelőtt kezdődött a Walmart Fulfillment Services (online rendeléseket teljesítő kiszolgáló szolgáltatás) bevezetése harmadik féltől származó kereskedők számára, tárolással, áru összekészítéssel, csomagolással, kétnapos kiszállítással, visszaszállítással és ügyfélszolgálattal.
A Walmart tavaly júniusban a Shopify-jal is összefogott, hogy az év végéig 1200 külső eladót hozzon piacterére. A Shopify kereskedők nem fizetnek azért, hogy termékeiket listázzák a Walmart.com webhelyen, de miután eladást hajtanak végre, a Walmart „hivatkozási díjat” számít fel.
A Walmart nem közölt adatokat ezekről a bevételeiről, de az tudható, hogy óriási növekedést könyveltek el és a Walmart.com havi 120 millió egyedi vásárlóval rendelkezik. Viszonyítási alap az Amazon harmadik félre vonatkozó jutalék, kiszolgálási és kiszállítási díjakból származó számai, amik 2018-ról 2020-ra közel megduplázódtak, a 2020-as pénzügyi év nettó árbevételének 20,8%-át, vagyis 80,5 milliárd dollárt tesznek ki.
Kapcsolódó cikkeink
Berobbanhat a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Iparági előrejelzések szerint a globális e-kereskedelem előfizetéses modellje évente 50…
Tovább olvasom >Lépett a GVH: versenyfelügyeleti eljárás indul a Temuval szemben
Versenyfelügyeleti eljárást indít a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Temu online…
Tovább olvasom >Robbanás előtt áll az előfizetéses e-kereskedelem Magyarországon
Iparági előrejelzések szerint a globális e-kereskedelem előfizetéses modellje évente 50…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >