Walmart e-kereskedelmi bővítés
A Walmart megnyitja elektronikus piacterét a BigCommerce kereskedői számára. Ugyanakkor elindítja „New-Seller Savings” programját, amelynek keretében az újonnan csatlakozó kereskedők a az első hónapban mentesülnek a jutalékfizetés alól.
A Walmart.com platformhoz 2021. március 31-ig csatlakozó kereskedők nem csak az első havi jutalékfizetés alól mentesülnek, de gyorsított alkalmazás-felülvizsgálatot is kapnak, hogy termékeik gyorsan megjelenhessenek az online felületen – írja Jeff Clementz, a Walmart Marketplace elnökhelyettese a vállalat honlapján 2021. február 24-én.
Webáruházak csatlakozása
Tavaly az e-kereskedelem 79% -os növekedéséről számolt be a Walmart, így még kiélezettebb lett a nagy versenytárssal, az Amazonnal való fej-fej melletti verseny. A BigCommerce együttműködés további előrelépést jelent ezen a területen, a harmadik féltől származó eladók számának növelése miatt – a cég 2021. február 24-én BusinessWire oldalán közzétett sajtóanyaga szerint.
A BigCommerce egy vezető szoftver-szolgáltatás (software-as-a-service, SaaS), e-kereskedelmi platform, amely lehetővé teszi, hogy a kereskedők mérettől függetlenül online építsék, újítsák és terjesszék vállalkozásukat. Vezető nyílt SaaS megoldásként a BigCommerce a kereskedők számára kifinomult vállalati szintű funkcionalitást, testreszabást és teljesítményt kínál, egyszerűséggel és egyszerűen használhatóan. 150 országban és számos iparágban több tízezer B2B és B2C vállalat használja a BigCommerce-t gyönyörű, vonzó online áruházak létrehozására, köztük a Ben & Jerry’s, Molton Brown, S. C. Johnson, Skullcandy, Sony, Vodafone és Woolrich. Az Austin központú BigCommerce irodái San Franciscóban, Sydney-ben és Londonban találhatók.
Ezzel a partnerséggel a BigCommerce automatikusan szinkronizálja az összes termékét a Walmart.com-mal, hogy az eladók egyetlen központi helyen kezelhessék megrendeléseiket, megkönnyítve ezzel a rendelések, készlet és teljesítés nyomon követését. A BigCommerce kereskedők hozzáférhetnek egy olyan kiegészítő partnerhálózathoz, mint a CedCommerce, a Codisto Channel Cloud és a Feedonomics, akik útmutatást nyújtanak számukra és végigvezetik őket a megrendelési, hirdetési és teljesítési igényeken.
Logisztika harmadik feleknek
Egy évvel ezelőtt kezdődött a Walmart Fulfillment Services (online rendeléseket teljesítő kiszolgáló szolgáltatás) bevezetése harmadik féltől származó kereskedők számára, tárolással, áru összekészítéssel, csomagolással, kétnapos kiszállítással, visszaszállítással és ügyfélszolgálattal.
A Walmart tavaly júniusban a Shopify-jal is összefogott, hogy az év végéig 1200 külső eladót hozzon piacterére. A Shopify kereskedők nem fizetnek azért, hogy termékeiket listázzák a Walmart.com webhelyen, de miután eladást hajtanak végre, a Walmart „hivatkozási díjat” számít fel.
A Walmart nem közölt adatokat ezekről a bevételeiről, de az tudható, hogy óriási növekedést könyveltek el és a Walmart.com havi 120 millió egyedi vásárlóval rendelkezik. Viszonyítási alap az Amazon harmadik félre vonatkozó jutalék, kiszolgálási és kiszállítási díjakból származó számai, amik 2018-ról 2020-ra közel megduplázódtak, a 2020-as pénzügyi év nettó árbevételének 20,8%-át, vagyis 80,5 milliárd dollárt tesznek ki.
Kapcsolódó cikkeink
A Balaton felé több új településen és Kecskemét körzetében is elindította szolgáltatását a Kifli.hu
A Kifli.hu bővíti kiszállítási területét: június másodikától több új Balaton-,…
Tovább olvasom >Brutális belépő: az Allegro már a magyar e-kereskedelmi piacon is jelen van
A lengyel Allegro e-kereskedelmi óriás fokozza nemzetközi terjeszkedését – ezúttal…
Tovább olvasom >Közel 3,5 milliárd euróért veszi meg a DoorDash a Deliveroo-t
Amerikai riválisa, a DoorDash tulajdonába kerül a brit székhelyű étel-házhozszállító,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drága csemege lesz idén a meggy – történelmi mélyponton a termés
Sosem látott feszültség előzi meg az idei meggyszezont: a hazai…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a Balaton a legnépszerűbb úti cél pünkösdkor
A pünkösdi hosszú hétvége foglalásainak régiós összesítéséből kiderült, hogy a…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >