Walmart e-kereskedelmi bővítés
A Walmart megnyitja elektronikus piacterét a BigCommerce kereskedői számára. Ugyanakkor elindítja „New-Seller Savings” programját, amelynek keretében az újonnan csatlakozó kereskedők a az első hónapban mentesülnek a jutalékfizetés alól.
A Walmart.com platformhoz 2021. március 31-ig csatlakozó kereskedők nem csak az első havi jutalékfizetés alól mentesülnek, de gyorsított alkalmazás-felülvizsgálatot is kapnak, hogy termékeik gyorsan megjelenhessenek az online felületen – írja Jeff Clementz, a Walmart Marketplace elnökhelyettese a vállalat honlapján 2021. február 24-én.
Webáruházak csatlakozása
Tavaly az e-kereskedelem 79% -os növekedéséről számolt be a Walmart, így még kiélezettebb lett a nagy versenytárssal, az Amazonnal való fej-fej melletti verseny. A BigCommerce együttműködés további előrelépést jelent ezen a területen, a harmadik féltől származó eladók számának növelése miatt – a cég 2021. február 24-én BusinessWire oldalán közzétett sajtóanyaga szerint.
A BigCommerce egy vezető szoftver-szolgáltatás (software-as-a-service, SaaS), e-kereskedelmi platform, amely lehetővé teszi, hogy a kereskedők mérettől függetlenül online építsék, újítsák és terjesszék vállalkozásukat. Vezető nyílt SaaS megoldásként a BigCommerce a kereskedők számára kifinomult vállalati szintű funkcionalitást, testreszabást és teljesítményt kínál, egyszerűséggel és egyszerűen használhatóan. 150 országban és számos iparágban több tízezer B2B és B2C vállalat használja a BigCommerce-t gyönyörű, vonzó online áruházak létrehozására, köztük a Ben & Jerry’s, Molton Brown, S. C. Johnson, Skullcandy, Sony, Vodafone és Woolrich. Az Austin központú BigCommerce irodái San Franciscóban, Sydney-ben és Londonban találhatók.
Ezzel a partnerséggel a BigCommerce automatikusan szinkronizálja az összes termékét a Walmart.com-mal, hogy az eladók egyetlen központi helyen kezelhessék megrendeléseiket, megkönnyítve ezzel a rendelések, készlet és teljesítés nyomon követését. A BigCommerce kereskedők hozzáférhetnek egy olyan kiegészítő partnerhálózathoz, mint a CedCommerce, a Codisto Channel Cloud és a Feedonomics, akik útmutatást nyújtanak számukra és végigvezetik őket a megrendelési, hirdetési és teljesítési igényeken.
Logisztika harmadik feleknek
Egy évvel ezelőtt kezdődött a Walmart Fulfillment Services (online rendeléseket teljesítő kiszolgáló szolgáltatás) bevezetése harmadik féltől származó kereskedők számára, tárolással, áru összekészítéssel, csomagolással, kétnapos kiszállítással, visszaszállítással és ügyfélszolgálattal.
A Walmart tavaly júniusban a Shopify-jal is összefogott, hogy az év végéig 1200 külső eladót hozzon piacterére. A Shopify kereskedők nem fizetnek azért, hogy termékeiket listázzák a Walmart.com webhelyen, de miután eladást hajtanak végre, a Walmart „hivatkozási díjat” számít fel.
A Walmart nem közölt adatokat ezekről a bevételeiről, de az tudható, hogy óriási növekedést könyveltek el és a Walmart.com havi 120 millió egyedi vásárlóval rendelkezik. Viszonyítási alap az Amazon harmadik félre vonatkozó jutalék, kiszolgálási és kiszállítási díjakból származó számai, amik 2018-ról 2020-ra közel megduplázódtak, a 2020-as pénzügyi év nettó árbevételének 20,8%-át, vagyis 80,5 milliárd dollárt tesznek ki.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >CÖF-CÖKA: a multinacionális cégek a kis falvakat is vegyék fel a kiszállítási portfóliójukba
A Civil Összefogás Fórum (CÖF) – Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >