Vizsgálat az olaszoknál a BAT és az Amazon hevítettdohánytermék-reklámjai miatt

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 07. 11. 10:03

Olaszországban vizsgálat indult a British American Tobacco és az Amazon ellen a szabályozó szerint potenciálisan félrevezetőnek nevezett Glo Hyper X2 hevített dohánytermék reklámja miatt. A hevítőt állítólag nikotinmentesként tüntették fel.

A vizsgálatba bevonták az Amazon Services Europe-ot és az Amazon Italia vevőszolgálatát is, mert a hevítőt az online platformon árusították.

A Reuters az olasz Amazon Prime oldalon egy olyan Glo Hyper X2 hirdetést talált, amelyben a terméket „füst-, szag- és nikotinmentes cigarettaalternatívaként” jelenítették meg. A hirdetést a „18 éven aluliaknak nem ajánlott” szimbólum kísérte.

A BAT szóvivője szerint a vonatkozó helyi követelmények betartása mellett a vállalat a „felelős marketing” mellett is elkötelezett.

Kapcsolódó cikkeink