Vizsgálat az olaszoknál a BAT és az Amazon hevítettdohánytermék-reklámjai miatt
Olaszországban vizsgálat indult a British American Tobacco és az Amazon ellen a szabályozó szerint potenciálisan félrevezetőnek nevezett Glo Hyper X2 hevített dohánytermék reklámja miatt. A hevítőt állítólag nikotinmentesként tüntették fel.
A vizsgálatba bevonták az Amazon Services Europe-ot és az Amazon Italia vevőszolgálatát is, mert a hevítőt az online platformon árusították.
A Reuters az olasz Amazon Prime oldalon egy olyan Glo Hyper X2 hirdetést talált, amelyben a terméket „füst-, szag- és nikotinmentes cigarettaalternatívaként” jelenítették meg. A hirdetést a „18 éven aluliaknak nem ajánlott” szimbólum kísérte.
A BAT szóvivője szerint a vonatkozó helyi követelmények betartása mellett a vállalat a „felelős marketing” mellett is elkötelezett.
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >Gyorsult az infláció Olaszországban márciusban
Olaszországban az előzetes becslés alapján közölt 1,3 százalék helyett 1,2…
Tovább olvasom >A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >