Visszatér a V-Label Awards, hogy izgalmas együttműködéssel ünnepelje a vegán innovációkat
A V-Label örömmel jelentette be, hogy visszatér a Nemzetközi V-Label Awards, a növényi alapú iparágban elért pozitív hatások ünneplése mellett elkötelezett díjátadó program. Idén a V-Label összefog a Plant Based World Expo Europe-pal, az egyetlen 100%-ban növényi alapú B2B szakkiállítással, hogy befektetők és viszonteladók széles közönségének mutathassa be az iparág legjobbjait. A versenyre augusztus 11-éig várják a jelentkezéseket.
A vegán szektorban elért pozitív hatás és kiválóság elismerése
A növényi alapú piac szélsebes növekedése miatt minden eddiginél fontosabb, hogy elismerjük azokat a vállalkozásokat, amelyek az innováció és a fenntarthatóság határait feszegetik ezen a téren, pozitív hatást gyakorolnak, és másokat is arra ösztönöznek, hogy kövessék példájukat.
„Izgatottan várjuk a Nemzetközi V-Label Awards idei kiadását. Nagyon kíváncsi vagyok a gyártók és kiskereskedők jelentkezéseire, akik szeretnék bemutatni olyan innovatív vegán termékeiket, amelyek jobb alternatívát biztosítanak mind a bolygó, mind az állatok számára”
– mondta Martin Ranninger, a V-Label International társigazgatója.
„Alig várom, hogy együttműködhessünk mind belső, mind külső szakértő partnereinkkel, akik az idei pályázatok elbírálásában vesznek majd részt.”
A Nemzetközi V-Label Awards kulcsfontosságú szerepet játszik a növényi alapú ágazat kiválóságának elismerésében. A 2022-es kiadásra több mint 30 országból 260 pályázat érkezett, és az idei kiadás még jelentőségteljesebbnek ígérkezik. A cél az, hogy reflektorfénybe állítsák azokat a vállalatokat, amelyek változást hoznak a növényi alapú iparágban, valamint hogy ösztönözze az innovációt és a kreativitást az ágazatban.
„Bátorító volt tudni, hogy nem mi voltunk az egyetlenek, akik egyértelműen hittek a küldetésünkben és a hatásunkban”
– osztotta meg Deniz Ficicioglu és Jacob von Manteuffel, a BettaF!sh alapítói, a 2021-es kiadás egyik döntőse és a 2022-es díj egyik nyertese.
A teljes képet nézik – az összetevők beszerzésétől a csomagolástervig
A pozitív hatásra való fókuszálás jegyében a kategóriák némileg átalakultak: az idei, szakértők által zsűrizett kategóriák a fenntarthatóság, innováció, illetve marketing és branding köré épültek, de visszatér a népszerű, vásárlók által választott közönségdíj is.
„A jó marketing elengedhetetlen ahhoz, hogy a veganizmus elérhetőbbé és vonzóbbá váljon egy szélesebb közönség számára. A vegán termékek előnyeinek bemutatásával, a sztereotípiák eloszlatásával és a kereslet megteremtésével a hatékony marketing növelheti a vegán lehetőségek elérhetőségét és megfizethetőségét, valamint hozzájárulhat egy fenntarthatóbb és együttérzőbb világhoz”
– mondta Konkoly Nikolett, a V-Label Awards programvezetője arról, hogy miért vezették be idén a marketing és branding kategóriát.
Online jelentkezés és szakmai zsűri
A márkák könnyedén, online nyújthatják be pályázatukat: a nevezési űrlapok általános és kategóriaspecifikus kérdéseket is tartalmaznak, és a jelentkezés alátámasztására különböző médiafájlok tölthetők fel. A kérdések automatikusan pontozásra kerülnek, és a legmagasabb pontszámot elért pályaművek egy szakértői zsűrihez kerülnek végső értékelésre.
A szakértői zsűriben olyan befolyásos vállalkozók vesznek részt a vegán szférából, mint Sonalie Figueiras a Green Queen-től vagy Vikas Garg az abillion közösségi apptól, valamint a növényi alapú szcéna jelentős szervezeteinek és médiumainak – mint például a ProVeg Incubator vagy a Vegconomist – képviselői. Egy magyar név is ismerős lehet a zsűritagok között: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai elemző és fenntarthaósági tanácsadó is a szakmai zsűrit erősíti.
Csatlakozzon a növényi alapú mozgalom legnagyobb ünnepéhez – küldje be vegán termékeit a Nemzetközi V-Label Awards-ra augusztus 11-éig!
A programmal kapcsolatos további információkért, beleértve a kategóriákkal, a nevezési jogosultsággal, a díjakkal, a korábbi nyertesekkel és a jelentkezés módjával kapcsolatos információkat, látogasson el az awards.v-label.com weboldalra.
A V-Label-ről:
A V-Label a világ vezető vegán és vegetáriánus védjegye, világszerte több mint 50000 tanúsított termékkel. A V-Label elkötelezett amellett, hogy segítse a fogyasztókat a tájékozott és tudatos választásban, valamint támogatja a márkákat abban, hogy belépjenek és sikeresek legyenek a növényi alapú szektorban, miközben népszerűsíti a növényi alapú mozgalom élharcosainak történeteit.
Kapcsolódó cikkeink
Idén újra megrendezésre kerül a V-Label Awards – médiatámogatója a Trade magazin
Idén újra megrendezésre kerül a V-Label Awards – médiatámogatója a…
Tovább olvasom >Magyar név is szerepel a V-Label idei Food Heroes listáján
Tóth-Czifra Zoltán a Katalóniában 2022-ben az „Év startupja” címet elnyert Real Deal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >