Vírusölő takarítóeszközöket fejlesztett ki a Bonus

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 11. 26. 10:00

A járványra válaszul a siklósi Bonus Kft. antimikrobiális hatású mosogatószivacsot fejlesztett ki és hozott forgalomba. A Bioactive Sponge belsejében elpusztulnak a baktériumok, gombák, inaktiválódnak a vírusok. Ezt a szivacs habosításakor és a dörzsölőréteg gyártása során hozzáadott speciális, ezüst-ion molekulákat tartalmazó adalékkal érik el, aminek eredményeként ez az eszköz nem lesz kellemetlen szagú. A Bonus két új mikroszálas kendője, a Bioactive Microcloth és a Bioactive MicroDUO is ilyen hatású.

Magyar Termék logo

Az Inmunetec by Bonus co-brandes termékcsalád kifejlesztését az tette lehetővé, hogy az Immunetec innnovatív antimikrobiális technológiáját sikeresen átültettük takarítóeszközökre is, amelyek eddig csak antibakteriális formában léteztek – mondta Botos Andrej, a Bonus Kft. marketing managere. Termékeik hatékonyságát és életcikluson át tartó hatását független labor és NNK-tesztek bizonyítják. A Bonus bízik benne, hogy ezzel sikerül új sztenderdet felállítania: a biztonságos takarítóeszközökét.

A háztartási és professzionális tisztító- és takarítóeszközöket gyártó cég egy teljesen új márka bevezetésén is dolgozik: a BonusECO termékekkel várhatóan még idén találkozhatnak a vásárlók. Ezek csak újrahasznosított, jól újrahasznosítható vagy lebomló anyagokat tartalmaznak. A tisztítóeszközöknél a műanyagok felhasználása csökkenthető, de csak ideális esetben kiváltható. Kiváló minőségű és hosszú élettartalmú termékekkel viszont a műanyag-felhasználás is csökkenthető, és a Bonus szerint megvalósítható, hogy a „zöld” takarítóeszközök elérhető árúak legyenek.

A Hazai Termék, Kiváló Termék és Zöld védjegyeket egyaránt elnyerő Bonus szerint ezeknek a jelöléseknek a használata részükről a szigorúbb elvárásokat, minőségi garanciát, a magyar gazdaságot támogató gyártói hozzáállásukat tükrözi. Bíznak abban, hogy a hazai eredet, a minőség és a megbízhatóság hamarosan a non-food termékeknél is fontosabbá válik, ahogy ez már az élelmiszerek esetében megfigyelhető. //

A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.

Kapcsolódó cikkeink