Virtuális üzletet nyit a Carrefour a francia Rakuten piactéren
Virtuális boltot nyit a Rakuten piactéren a Carrefour áprilisban egy olyan együttműködés keretében, amely lehetővé teszi a két szereplő számára, hogy „megszilárdítsák omnichannel stratégiájukat és növeljék a vásárlói hűséget”. A Rakuten piactér havonta mintegy 15 millió látogatót vonz, akik a szolgáltatások teljes ökoszisztémáját használják az online értékesítés fellendítésére.
A partnerség révén a fogyasztók az 1997-ben Japánban alakult Rakuten weboldalán keresztül hozzáférhetnek a Carrefour termékeihez, a Rakuten Club R hűségprogramjához csatlakozva pedig egész évben 5–35%-os ajánlatokhoz juthatnak. A vállalat 70 digitális szolgáltatást kínál olyan területeken,
int az e-kereskedelem, a távközlés, a fintech és a mesterséges intelligencia.
Franciaországban a Rakuten általános vásárlási platformként működik, amelyen új, használt és felújított termékek kerülnek értékesítésre.
Kapcsolódó cikkeink
Non-stop expressz élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatást indít Dubaiban a Carrefour
A szolgáltatás keretében több mint 10 000 termék elérhető. Az…
Tovább olvasom >87 üzletet vásárolna meg az AuGust az Ahold Delhaizetől Romániában
A romániai AuGust kényelmi üzletlánc tárgyalásokat folytat az Ahold Delhaize-vel…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >