Virtuális üzletet nyit a Carrefour a francia Rakuten piactéren
Virtuális boltot nyit a Rakuten piactéren a Carrefour áprilisban egy olyan együttműködés keretében, amely lehetővé teszi a két szereplő számára, hogy „megszilárdítsák omnichannel stratégiájukat és növeljék a vásárlói hűséget”. A Rakuten piactér havonta mintegy 15 millió látogatót vonz, akik a szolgáltatások teljes ökoszisztémáját használják az online értékesítés fellendítésére.
A partnerség révén a fogyasztók az 1997-ben Japánban alakult Rakuten weboldalán keresztül hozzáférhetnek a Carrefour termékeihez, a Rakuten Club R hűségprogramjához csatlakozva pedig egész évben 5–35%-os ajánlatokhoz juthatnak. A vállalat 70 digitális szolgáltatást kínál olyan területeken,
int az e-kereskedelem, a távközlés, a fintech és a mesterséges intelligencia.
Franciaországban a Rakuten általános vásárlási platformként működik, amelyen új, használt és felújított termékek kerülnek értékesítésre.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >A Bringóval társulva gyűjti vissza a Carrefour a csomagolási hulladékot Romániában
A Carrefour a Bringo élelmiszer-házhozszállító szolgáltatással együttműködésben visszagyűjti a feleslegessé…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >