Virtuális üzletet nyit a Carrefour a francia Rakuten piactéren
Virtuális boltot nyit a Rakuten piactéren a Carrefour áprilisban egy olyan együttműködés keretében, amely lehetővé teszi a két szereplő számára, hogy „megszilárdítsák omnichannel stratégiájukat és növeljék a vásárlói hűséget”. A Rakuten piactér havonta mintegy 15 millió látogatót vonz, akik a szolgáltatások teljes ökoszisztémáját használják az online értékesítés fellendítésére.
A partnerség révén a fogyasztók az 1997-ben Japánban alakult Rakuten weboldalán keresztül hozzáférhetnek a Carrefour termékeihez, a Rakuten Club R hűségprogramjához csatlakozva pedig egész évben 5–35%-os ajánlatokhoz juthatnak. A vállalat 70 digitális szolgáltatást kínál olyan területeken,
int az e-kereskedelem, a távközlés, a fintech és a mesterséges intelligencia.
Franciaországban a Rakuten általános vásárlási platformként működik, amelyen új, használt és felújított termékek kerülnek értékesítésre.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a Carrefournál: a Saadé család lett a második legnagyobb részvényes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyomon követhető és fenntartható marhahúst vezet be kínálatába a Carrefour Brazíliában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladhatja romániai üzleteit a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
