Virtuális afterpartit tartott egy gyorsétteremlánc
A Covid miatt tavaly és idén csak virtuálisan kerülhetett sor a san diegoi Comic Con fesztiválra. Erre válaszként számos brand döntött úgy, hogy ők is erősítik virtuális jelenlétüket vásárlókörük bővítéséhez és eladásaik növeléséhez.

Virtuális bulival az új vásárlókért
A kaliforniai gyorsétteremlánc, a Jack in the Box különösen sikeres volt ezen törekvésében:a Jack’s Late Night Discord elnevezésű virtuális eseményén az első 24 órában 5560 Discord-felhasználó jelentkezett be.
A Discord nevű üzenetküldő és kommunikációs platform 2015-ben indult útjára, és óriási népszerűségre tett szert, különösen a járvány alatt. A Marketing Dive felmérése szerint 2019 óta megtriplázta felhasználói számát, amely jelenleg eléri a 150 milliót.
A virtuális eseményen sor került NFT-aukcióra és egy koncertre is. A brand elmondása szerint az esemény több mint 27 ezer üzenetet generált és 200 új tag regisztrált a The Aquabats koncertjére.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Belehúzott a biológiailag lebomló térkitöltő habot gyártó magyar cég
Kétszeresére (100 000 literre) növeli kapacitását novemberben a dobozokban szállított…
Tovább olvasom >A logisztika a láthatóság ára?
Milyen tanulságokat hozhat a hazai e-kereskedelem működése számára az olasz…
Tovább olvasom >Magazin: Amikor Mohamed megy a hegyhez… – brandépítés a fesztiválokon
Szabadban, együtt igazán finomakat enni és inni… Karanténban meggyötört szívünk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >