Virtuális afterpartit tartott egy gyorsétteremlánc
A Covid miatt tavaly és idén csak virtuálisan kerülhetett sor a san diegoi Comic Con fesztiválra. Erre válaszként számos brand döntött úgy, hogy ők is erősítik virtuális jelenlétüket vásárlókörük bővítéséhez és eladásaik növeléséhez.

Virtuális bulival az új vásárlókért
A kaliforniai gyorsétteremlánc, a Jack in the Box különösen sikeres volt ezen törekvésében:a Jack’s Late Night Discord elnevezésű virtuális eseményén az első 24 órában 5560 Discord-felhasználó jelentkezett be.
A Discord nevű üzenetküldő és kommunikációs platform 2015-ben indult útjára, és óriási népszerűségre tett szert, különösen a járvány alatt. A Marketing Dive felmérése szerint 2019 óta megtriplázta felhasználói számát, amely jelenleg eléri a 150 milliót.
A virtuális eseményen sor került NFT-aukcióra és egy koncertre is. A brand elmondása szerint az esemény több mint 27 ezer üzenetet generált és 200 új tag regisztrált a The Aquabats koncertjére.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Belehúzott a biológiailag lebomló térkitöltő habot gyártó magyar cég
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A logisztika a láthatóság ára?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magazin: Amikor Mohamed megy a hegyhez… – brandépítés a fesztiválokon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon még csökkenő, de az EU-ban már növekvő az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >8 év, 200 000 vendégéjszaka: jubilál az ALDI Utazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >