Virtuális afterpartit tartott egy gyorsétteremlánc
A Covid miatt tavaly és idén csak virtuálisan kerülhetett sor a san diegoi Comic Con fesztiválra. Erre válaszként számos brand döntött úgy, hogy ők is erősítik virtuális jelenlétüket vásárlókörük bővítéséhez és eladásaik növeléséhez.

Virtuális bulival az új vásárlókért
A kaliforniai gyorsétteremlánc, a Jack in the Box különösen sikeres volt ezen törekvésében:a Jack’s Late Night Discord elnevezésű virtuális eseményén az első 24 órában 5560 Discord-felhasználó jelentkezett be.
A Discord nevű üzenetküldő és kommunikációs platform 2015-ben indult útjára, és óriási népszerűségre tett szert, különösen a járvány alatt. A Marketing Dive felmérése szerint 2019 óta megtriplázta felhasználói számát, amely jelenleg eléri a 150 milliót.
A virtuális eseményen sor került NFT-aukcióra és egy koncertre is. A brand elmondása szerint az esemény több mint 27 ezer üzenetet generált és 200 új tag regisztrált a The Aquabats koncertjére.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Belehúzott a biológiailag lebomló térkitöltő habot gyártó magyar cég
Kétszeresére (100 000 literre) növeli kapacitását novemberben a dobozokban szállított…
Tovább olvasom >A logisztika a láthatóság ára?
Milyen tanulságokat hozhat a hazai e-kereskedelem működése számára az olasz…
Tovább olvasom >Magazin: Amikor Mohamed megy a hegyhez… – brandépítés a fesztiválokon
Szabadban, együtt igazán finomakat enni és inni… Karanténban meggyötört szívünk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Továbbra is a határon: májusban is lassult a feldolgozóipari növekedés
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) 2025 májusában épphogy a bővülési…
Tovább olvasom >Tízmilliárdos kerettel indul újra a Magyar Falu Program – július 2-tól pályázhatnak az ötezer fő alatti települések
Tízmilliárd forintos keretösszeggel indul újra a Magyar Falu Program legújabb…
Tovább olvasom >