Virtuális afterpartit tartott egy gyorsétteremlánc
A Covid miatt tavaly és idén csak virtuálisan kerülhetett sor a san diegoi Comic Con fesztiválra. Erre válaszként számos brand döntött úgy, hogy ők is erősítik virtuális jelenlétüket vásárlókörük bővítéséhez és eladásaik növeléséhez.

Virtuális bulival az új vásárlókért
A kaliforniai gyorsétteremlánc, a Jack in the Box különösen sikeres volt ezen törekvésében:a Jack’s Late Night Discord elnevezésű virtuális eseményén az első 24 órában 5560 Discord-felhasználó jelentkezett be.
A Discord nevű üzenetküldő és kommunikációs platform 2015-ben indult útjára, és óriási népszerűségre tett szert, különösen a járvány alatt. A Marketing Dive felmérése szerint 2019 óta megtriplázta felhasználói számát, amely jelenleg eléri a 150 milliót.
A virtuális eseményen sor került NFT-aukcióra és egy koncertre is. A brand elmondása szerint az esemény több mint 27 ezer üzenetet generált és 200 új tag regisztrált a The Aquabats koncertjére.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Belehúzott a biológiailag lebomló térkitöltő habot gyártó magyar cég
Kétszeresére (100 000 literre) növeli kapacitását novemberben a dobozokban szállított…
Tovább olvasom >A logisztika a láthatóság ára?
Milyen tanulságokat hozhat a hazai e-kereskedelem működése számára az olasz…
Tovább olvasom >Magazin: Amikor Mohamed megy a hegyhez… – brandépítés a fesztiválokon
Szabadban, együtt igazán finomakat enni és inni… Karanténban meggyötört szívünk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >