Világszerte növekszik a vízmentes testápolási termékek választéka
Világszerte növekszik a vízmentes testápolási termékek piaca: a 2020-as és a 2021-es piaci adatokat összehasonlítva +157%-os éves növekedést mutat az újonnan piacra dobott vízmentes testápolási termékek aránya.

A szárazsampon a vezető vízmentes testápolási termék világszerte
2021-ben a vízmentesnek minősített testápolási termékek globális piacra dobásában a hajápolási termékek volt a csúcskategória (97%). 2021-ben a glicerin, a nátrium-kokoil-izetionát és a citromsav voltak a vezető összetevők a vízmentesnek minősített testápolási termékek között. Vállalti oldalon a L’Occitane minősült topkategóriásnak a vízmentes testápolási termékek piacra dobásában.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Hajápolás 2025: új irányok és piaci trendek
A hajápolási piac folyamatosan változik, ahogy a fogyasztói igények, az…
Tovább olvasom >Az idei szépségtrendek élén a göndör hajápolás, a bőrápolás és a fényvédelem áll
Idén jelentősen növekszik a göndör, hullámos és Afro-textúrájú hajra szabott…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >