Világszerte növekszik a vízmentes testápolási termékek választéka
Világszerte növekszik a vízmentes testápolási termékek piaca: a 2020-as és a 2021-es piaci adatokat összehasonlítva +157%-os éves növekedést mutat az újonnan piacra dobott vízmentes testápolási termékek aránya.

A szárazsampon a vezető vízmentes testápolási termék világszerte
2021-ben a vízmentesnek minősített testápolási termékek globális piacra dobásában a hajápolási termékek volt a csúcskategória (97%). 2021-ben a glicerin, a nátrium-kokoil-izetionát és a citromsav voltak a vezető összetevők a vízmentesnek minősített testápolási termékek között. Vállalti oldalon a L’Occitane minősült topkategóriásnak a vízmentes testápolási termékek piacra dobásában.
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolja a L’Oréal a Color Wow hajápolási márkát
Újabb stratégiai akvizícióval erősíti professzionális termékportfólióját a L’Oréal: a világ…
Tovább olvasom >Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Hajápolás 2025: új irányok és piaci trendek
A hajápolási piac folyamatosan változik, ahogy a fogyasztói igények, az…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Több mint 70 milliárd forint értékben kapnak élelmiszer-utalványt az idősek
Összesen több mint 70 milliárd forint értékű élelmiszer-utalványt kapnak az…
Tovább olvasom >A VOSZ további javaslatokat tesz a vállalkozások működési feltételeinek javítására
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) további javaslatokat tesz…
Tovább olvasom >Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >