Világszerte növekszik a vízmentes testápolási termékek választéka
Világszerte növekszik a vízmentes testápolási termékek piaca: a 2020-as és a 2021-es piaci adatokat összehasonlítva +157%-os éves növekedést mutat az újonnan piacra dobott vízmentes testápolási termékek aránya.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/07/pexels-sarah-chai-7262410-scaled.jpg)
A szárazsampon a vezető vízmentes testápolási termék világszerte
2021-ben a vízmentesnek minősített testápolási termékek globális piacra dobásában a hajápolási termékek volt a csúcskategória (97%). 2021-ben a glicerin, a nátrium-kokoil-izetionát és a citromsav voltak a vezető összetevők a vízmentesnek minősített testápolási termékek között. Vállalti oldalon a L’Occitane minősült topkategóriásnak a vízmentes testápolási termékek piacra dobásában.
Kapcsolódó cikkeink
Nem hajlandók a németek többet fizetni a fenntarthatóbb kozmetikumokért
Amikor a kozmetikai termékek fenntarthatóságáról van szó, a németek elsősorban…
Tovább olvasom >Újhullámos hajápolók
A hajfestékek és színezők piacán az innováció kiemelt szerepet kap,…
Tovább olvasom >Élelmiszer ihlette hajszínezőt készített a Kraft Heinz
Velveeta Gold néven dobta piacra a Kraft Heinz első hajfestékét,…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >