Világszerte növekszik a vízmentes testápolási termékek választéka
Világszerte növekszik a vízmentes testápolási termékek piaca: a 2020-as és a 2021-es piaci adatokat összehasonlítva +157%-os éves növekedést mutat az újonnan piacra dobott vízmentes testápolási termékek aránya.

A szárazsampon a vezető vízmentes testápolási termék világszerte
2021-ben a vízmentesnek minősített testápolási termékek globális piacra dobásában a hajápolási termékek volt a csúcskategória (97%). 2021-ben a glicerin, a nátrium-kokoil-izetionát és a citromsav voltak a vezető összetevők a vízmentesnek minősített testápolási termékek között. Vállalti oldalon a L’Occitane minősült topkategóriásnak a vízmentes testápolási termékek piacra dobásában.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre jobban hajlunk a hajápolásra
A járvány alatt átrendeződő fogyasztói szokások még mindig erősen érezhetőek…
Tovább olvasom >Az Unilever a Co-oppal és a Fareshare-rel társulva adományoz a helyi közösségeknek
Az Unilever a Co-oppal és a FareShare-rel együttműködve támogatja az…
Tovább olvasom >Hajmeresztő újdonságok
A hajápolás mára túlnő azon, hogy pusztán higiéniai kategóriaként tekintsünk…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
McKinsey: az élelmiszerkereskedelemben továbbra is fontos szerephez jut a vásárlóknak kínált ár-érték arány
A McKinsey tanácsadó cég által nemrégiben megkérdezett fogyasztók több mint…
Tovább olvasom >Születésnapi játékokkal vár a 30 éves Rossmann
Maratoni hosszúságú nyereményjáték-sorozattal készül az év végére a Rossmann: 3…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszerek, italok, dohány kivitelének volumene 2,9, a behozatalé 11 százalékkal kisebb lett
Júliusban a kivitel volumene 3,2 százalékkal nőtt, míg a behozatalé…
Tovább olvasom >