Világszerte megújul az ACTIVIA
Új arculattal, egységes üzenettel és minden piacot érintő fejlesztéssel erősíti pozícióját és a fogyasztókkal kialakított viszonyát a világ elsőszámú friss tejipari márkája*, a Danone ACTIVIA. A globális InSync-kutatás eredménye új irányt ad a márkakommunikációnak.
A márka eddigi történetének legátfogóbb kutatását végezte nemrég: világszerte több mint 17.000 nőt kérdeztek meg az őket visszatartó problémákról, és kiderült, hogy főként a saját túlzó önkritikájuk áll kiteljesedésük útjában. Bár ez az eredmény a megkérdezett 17 ország válaszadóira szinte egyforma mértékben volt igaz, a magyar nők esetében a legnagyobb az önkritika visszatartó ereje, 97%-uk gondolja így. Az ACTIVIA az InSync-kutatás eredményei alapjánfeladatául tűzte ki, hogy inspirálja a nőket céljaik elérésében, én ennek keretében több éves, globális kampányt indít.
A márka megújulásának részeként mostantól a nők legnagyobb részét érintő önazonosság megtalálása, és a bennünk rejlő lehetőségek kihasználására való inspiráció kerül fókuszba. A nemzetközi Live InSync kampányt minden kommunikációs csatornán támogatja az ACTIVIA, a közösségi média, a BTL, az ATL és a PR anyagok is eszerint készülnek már.A relaunch keretén belül teljesen átalakul a termékcsomagolás és az eladáshelyi megjelenés is.
„A nemzetközileg egységesített arculatszíne, tipográfiája és üzenete is eltér az eddigiektől, sőt a fejlesztés során a logó is nagymértékben változott.” – mondta Gergyói-Szabó Anita a Danone külső kommunikációs menedzsere, majd hozzátette: „Mostantól a márkamegjelenés is közvetíti az ACTIVIA kifinomult, prémium világát, hangsúlyozva, hogy az a Danone szakértelmének legjavát képviseli, a selymes joghurt és a 4 milliárd Bifidus Actiregularis ötvözeteként.”
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a Danone a belga The Akkermansia Company-t
A Danone meg nem nevezett összegért vásárolta meg a bélflóra-egészség…
Tovább olvasom >65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Közel másfélszeresére nőtt a teljes tejpor értékesítési ára a nemzetközi piacon
A nyerstej termelői ára nemzeti valutában kifejezve 2025 áprilisában az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >