Világszerte megújul az ACTIVIA
Új arculattal, egységes üzenettel és minden piacot érintő fejlesztéssel erősíti pozícióját és a fogyasztókkal kialakított viszonyát a világ elsőszámú friss tejipari márkája*, a Danone ACTIVIA. A globális InSync-kutatás eredménye új irányt ad a márkakommunikációnak.
A márka eddigi történetének legátfogóbb kutatását végezte nemrég: világszerte több mint 17.000 nőt kérdeztek meg az őket visszatartó problémákról, és kiderült, hogy főként a saját túlzó önkritikájuk áll kiteljesedésük útjában. Bár ez az eredmény a megkérdezett 17 ország válaszadóira szinte egyforma mértékben volt igaz, a magyar nők esetében a legnagyobb az önkritika visszatartó ereje, 97%-uk gondolja így. Az ACTIVIA az InSync-kutatás eredményei alapjánfeladatául tűzte ki, hogy inspirálja a nőket céljaik elérésében, én ennek keretében több éves, globális kampányt indít.
A márka megújulásának részeként mostantól a nők legnagyobb részét érintő önazonosság megtalálása, és a bennünk rejlő lehetőségek kihasználására való inspiráció kerül fókuszba. A nemzetközi Live InSync kampányt minden kommunikációs csatornán támogatja az ACTIVIA, a közösségi média, a BTL, az ATL és a PR anyagok is eszerint készülnek már.A relaunch keretén belül teljesen átalakul a termékcsomagolás és az eladáshelyi megjelenés is.
„A nemzetközileg egységesített arculatszíne, tipográfiája és üzenete is eltér az eddigiektől, sőt a fejlesztés során a logó is nagymértékben változott.” – mondta Gergyói-Szabó Anita a Danone külső kommunikációs menedzsere, majd hozzátette: „Mostantól a márkamegjelenés is közvetíti az ACTIVIA kifinomult, prémium világát, hangsúlyozva, hogy az a Danone szakértelmének legjavát képviseli, a selymes joghurt és a 4 milliárd Bifidus Actiregularis ötvözeteként.”
Kapcsolódó cikkeink
Zöld gasztronómia – Mi lehet a fenntartható siker receptje?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállításon, az MMSZ HoReCa és Event…
Tovább olvasom >Nyújtózkodó joghurtmárkák
A joghurtpiacon az egészség már majdnem olyan erős hívószó, mint…
Tovább olvasom >FDA: csökkentheti a joghurt a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának kockázatát
„Korlátozott bizonyítékokra” hivatkozva egyetért az FDA azzal az állítással, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >