Világszerte megújul az ACTIVIA
Új arculattal, egységes üzenettel és minden piacot érintő fejlesztéssel erősíti pozícióját és a fogyasztókkal kialakított viszonyát a világ elsőszámú friss tejipari márkája*, a Danone ACTIVIA. A globális InSync-kutatás eredménye új irányt ad a márkakommunikációnak.
A márka eddigi történetének legátfogóbb kutatását végezte nemrég: világszerte több mint 17.000 nőt kérdeztek meg az őket visszatartó problémákról, és kiderült, hogy főként a saját túlzó önkritikájuk áll kiteljesedésük útjában. Bár ez az eredmény a megkérdezett 17 ország válaszadóira szinte egyforma mértékben volt igaz, a magyar nők esetében a legnagyobb az önkritika visszatartó ereje, 97%-uk gondolja így. Az ACTIVIA az InSync-kutatás eredményei alapjánfeladatául tűzte ki, hogy inspirálja a nőket céljaik elérésében, én ennek keretében több éves, globális kampányt indít.
A márka megújulásának részeként mostantól a nők legnagyobb részét érintő önazonosság megtalálása, és a bennünk rejlő lehetőségek kihasználására való inspiráció kerül fókuszba. A nemzetközi Live InSync kampányt minden kommunikációs csatornán támogatja az ACTIVIA, a közösségi média, a BTL, az ATL és a PR anyagok is eszerint készülnek már.A relaunch keretén belül teljesen átalakul a termékcsomagolás és az eladáshelyi megjelenés is.
„A nemzetközileg egységesített arculatszíne, tipográfiája és üzenete is eltér az eddigiektől, sőt a fejlesztés során a logó is nagymértékben változott.” – mondta Gergyói-Szabó Anita a Danone külső kommunikációs menedzsere, majd hozzátette: „Mostantól a márkamegjelenés is közvetíti az ACTIVIA kifinomult, prémium világát, hangsúlyozva, hogy az a Danone szakértelmének legjavát képviseli, a selymes joghurt és a 4 milliárd Bifidus Actiregularis ötvözeteként.”
Kapcsolódó cikkeink
Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Európa legnagyobb tejipari szövetkezete jöhet létre az Arla és a DMK egyesülésével
Egyesülésre készül az Arla Foods nemzetközi tejipari óriás és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >