Világszerte megújul az ACTIVIA
Új arculattal, egységes üzenettel és minden piacot érintő fejlesztéssel erősíti pozícióját és a fogyasztókkal kialakított viszonyát a világ elsőszámú friss tejipari márkája*, a Danone ACTIVIA. A globális InSync-kutatás eredménye új irányt ad a márkakommunikációnak.
A márka eddigi történetének legátfogóbb kutatását végezte nemrég: világszerte több mint 17.000 nőt kérdeztek meg az őket visszatartó problémákról, és kiderült, hogy főként a saját túlzó önkritikájuk áll kiteljesedésük útjában. Bár ez az eredmény a megkérdezett 17 ország válaszadóira szinte egyforma mértékben volt igaz, a magyar nők esetében a legnagyobb az önkritika visszatartó ereje, 97%-uk gondolja így. Az ACTIVIA az InSync-kutatás eredményei alapjánfeladatául tűzte ki, hogy inspirálja a nőket céljaik elérésében, én ennek keretében több éves, globális kampányt indít.
A márka megújulásának részeként mostantól a nők legnagyobb részét érintő önazonosság megtalálása, és a bennünk rejlő lehetőségek kihasználására való inspiráció kerül fókuszba. A nemzetközi Live InSync kampányt minden kommunikációs csatornán támogatja az ACTIVIA, a közösségi média, a BTL, az ATL és a PR anyagok is eszerint készülnek már.A relaunch keretén belül teljesen átalakul a termékcsomagolás és az eladáshelyi megjelenés is.
„A nemzetközileg egységesített arculatszíne, tipográfiája és üzenete is eltér az eddigiektől, sőt a fejlesztés során a logó is nagymértékben változott.” – mondta Gergyói-Szabó Anita a Danone külső kommunikációs menedzsere, majd hozzátette: „Mostantól a márkamegjelenés is közvetíti az ACTIVIA kifinomult, prémium világát, hangsúlyozva, hogy az a Danone szakértelmének legjavát képviseli, a selymes joghurt és a 4 milliárd Bifidus Actiregularis ötvözeteként.”
Kapcsolódó cikkeink
Tejtermelés és feldolgozás: az Európai Uniótól a magyar trappistáig
Az Európai Unió tejtermelése 2023-ban elérte a 160,8 millió tonnát,…
Tovább olvasom >Új helyszínen várja az érdeklődőket a Nébih Farm
Decembertől megnyitotta kapuját a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) megújult Nébih Farm,…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >