Világszerte ismert marketing szakértő először Közép-Európában szlovákiai kongresszuson
Kereskedelmi kongresszust tart Szlovákia vezető kereskedelmi szaklapja, a Tovar&Predaj a Pozsony melletti városban, Szencen május 14-én néven. A résztvevő kereskedők és beszállítók meghallgathatják az angol Toby Desforges (www.tobydesforges.com) előadását, Közép-Európában most először. Toby a világ vezető szkértőinek egyike a shopper (=vásárlói) marketing területén, aminek célja vásárlási döntések előidézése az üzletben, közvetlenül a termékkel szemben; társszerezője “A shopper marketing forradalom” című könyvnek, amely sokáig szerepelt sikerlistákon.
Toby prezentációjának címe KISKERESKEDELMI FORRADALOM: GLOBÁLIS VÁLTOZÁSOK A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSBAN HOGYAN HATNAK AZ ÉLELMISZER-KERESKEDELEMRE? Előadása a vásárlói magatartásra vonatkozó új ismeretekre támaszkodik, és a következő témákat érinti: Az e-kereskedelem valóban megöli a hagyományos ‘téglából malterral épült’ üzleteket? Vagy az igazság ennél finomabb és érdekesebb? Világszerte mi történik valójában a vásárlói magatartással, és az hogyan alakul a következő években? Ez a változás a kereskedőknek lehetőséget vagy fenyegetést jelent? Milyen választásaik vannak kereskedőknek növekedési lehetőségekből a jövőben?
Ne hagyja ki a lehetőséget, hogy meghallgathatja Toby Desforges előadását a szlovák kereskedelmi kongresszuson május 14-én. Regisztráljon még ma az alábbi oldalon: www.tapcon.sk/en/registration.
Bajai Ernő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >