Világhódító útjára indul a prémium- és luxusdobozokat gyártó magyar cég
Sokan nem is sejtik, hogy a Debrecenből indult, de Budapesten is jelenlévő mesés dobozairól híres családi vállalkozás termékeivel találkozunk Herendtől Japánig, Dubaitól Amerikáig. A japán háziasszonyok is az Sz.Variáns csomagolásában kapják a Herendi porcelánt, és a legmenőbb amerikai szórakozóhelyekre szintén a cég kartonjaiban érkezik a habpatron. A szemet gyönyörködtető Sz.Variáns csomagokból bontjuk ki a Gerbeaud édességeket, és a Stühmer csokoládékat is. A St. Andrea Szőlőbirtok finomabbnál finomabb nedűit World Star Packaging díjas díszdoboz rejti. Hab a tortán, hogy a LISS Zrt. Amerikában forgalmazott habpatronjainak is a Debrecenben gyártott csomagolás ad külső megjelenést.
Egy jól megtervezett doboz új köntösbe öltözteti a benne található terméket
Egy olyan piacon, ahol minden a minőségről és az egyediségről szól, az ügyfelek inspirálásának elkerülhetetlen módja a digitális nyomtatási technológiába történő befektetés. Aki nem akar lemaradni, az megnyitja az ajtót a progresszív technológiák és a kreatív módszerek előtt.
Az intelligens rendszerek segítségével egyszerűbbé válik a megrendelői igények kielégítése, és csökkenthetők a költségeket.
A folyamatokat nem követni, hanem alakítani kell a jelen kihívásainak közepette is
Az Sz.Variáns piaci aktivitásának fókuszában a magas hozzáadott értékű termékek előállítása áll. A növekedéshez elengedhetetlen többek között a költséges beruházás, valamint a vevő és hatékonyság központú Lean szemlélet alkalmazása.
A családi vállalkozás két évvel ezelőtt szabadjára engedte kreativitását, mikor a digitális átállás útjára lépett. A beruházásoknak több célja volt. A jelenlegi tevékenységek megerősítése, piaci előny szerzése, valamint a presztízstermékek arányának növelése. A high-tech gépekkel ugyanis, a cég a nemzetközi vevőkörük igényeit is maximális kielégíti, és a hatékonyság javulása mellett további forgalom növekedést is generál. Mára már több millió prémium kategóriás Sz.Variáns doboz jut el a világ minden táján a fogyasztók kezébe.
„Az Sz.Variáns a tartalommal harmonizáló formát szeretne megvalósítani. Teszi ezt a világszínvonalú termékek előállítását biztosító digitális gépparkjával. A 3D-s UV-lakkozást végző felületnemesítő eszközünk, az automata szeparáló gépünk, és a lézervágó is egyedülálló a térségben.”
– hangsúlyozta Szakál János az Sz.Variáns ügyvezető tulajdonosa.
A cég termékportfoliója mára kikristályosodott: a termelés fókuszát a papíralapú marketingtermékek, a luxus csomagolóeszközök és a kézi készítésű papírtáskák adják, melyeket a Magyarországon egyedülálló csúcstechnológiát képviselő Rollenco géppel perszonalizálnak.
A közel három évtizedes tapasztalattal rendelkező vállalatnál a Highcon Beam2 lézerkivágó stancgép tágabb lehetőséget nyitott meg a részletgazdag, finom ívű metszések kivitelezésére. A stancolás során a hullámpapírlemez a vágási éleknél nem roppan meg, ezáltal a doboz tartása merevebb lesz. A családi vállalkozásnál az ezredmilliméter vágási pontossággal készített Sz.Variáns dobozokat, az amerikai exportra is dolgozó LISS habpatronok szállítására is használják.
Végül az Sz.Variáns doboza lett a kávén a hab
Az 1960-as évek óta a világ élvonalába tartozó patrongyártók között tartják számon a LISS Zrt.-t. Az eltelt több mint hat évtized alatt már számos céggel állt kapcsolatban a vállalat. Az utóbbi években többféle csomagolóanyagot kipróbáltak, de a legtöbb belföldi és külföldi szállító nem tudott az elvárásoknak megfelelő tulajdonságokkal rendelkező kasírozott dobozt biztosítani.
Kapcsolódó cikkeink
Az Sz. Variáns digitális felülnyomással hódítja meg a papírtáska piacot
A Debrecenből indult, de Budapesten is jelenlévő mesés dobozairól híres…
Tovább olvasom >Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Egymilliárd forintos beruházással növelné kapacitását a csomagolóanyagokat gyártó Sz. Variáns
Egymilliárd forint értékben beruházások megvalósítását tervezi a következő öt évben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >