Vevőcsábítás üzletberendezéssel, informatikával
2011. március 23-24-én Szintézis-ITAB Retail Fórum címmel két napon, workshop keretében mutatta be a két vállalat legfrissebb fejlesztéseit. A szakmai érdeklődők előadásokat hallhattak a nemzetközi és hazai instore innovációkról, a digitális világ trendjeiről, a legmodernebb üzletberendezésekről, fizetési technikákról, válságálló kereskedelmi technikákról. A program záróakkordja pedig az Új Széchenyi Terv Retail szektor számára nyújtott pályázati lehetőségeinek áttekintése volt. A hallgatóság köréből érkező kérdések alapján az előadások közben és végén kötetlen beszélgetés alakult ki.
Az előtérben mindenki kipróbálhatta a kiállított ITAB önkiszolgáló kasszákat és fizetőpontokat, megtekinthette az ITAB polcrendszereket és vevőirányító kapukat. A Szintézis recept kioszkból kinyomtathatta a kiválasztott étel elkészítési leírását, kipróbálhatta az éttermi rendszert vagy a Joya vásárlási aszisztens készüléket is. Nagy érdeklődést keltett a több méretben bemutatott Pricer elektronikus polccimkék választéka, megtérülése, működési mechanizmusa.
-Több, mint 300 főt foglalkoztatunk és a válság ellenére növekedni tudunk. A Pricer-től megkaptuk a rangos „Best New Partner” elismerést Párizsban. Megrendelőink újabb és újabb fejlesztéseket kérnek, ez számunkra a bizalom és a hosszútávú együttműködés záloga – emeli ki Szabó Dávid, a Szintézis stratégiai igazgatója.
Az ITAB Európa első számú üzletberendezés forgalmazója, svéd központtal, 11 európai gyárral és 22 képviseleti irodával működik. Az üzletberendezések teljes spektrumát vonultatja fel a vállalat, teljeskörű, kulcsrakész kereskedelmi megoldásokat szállít, és nagy gondot fordít az egyedi igények kiszolgálására is.
-Az innováció nálunk kiemelt terület. Hatalmas érdeklődés vette körül például az EuroShop-on bemutatott világújdonságunkat, a kód nélküli árufelismerő kassza prototípusát. Magyarországon is a kényelmes, gyors, vevőközpontú fizetési technikák meghonosítására törekszünk – hangsúlyozza Kövesi András, az ITAB Magyarország ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >