Végre! Koktél-ihlette joghurt a piacon!
Piña colada ízű joghurtot dobott piacra a tejtermékeiről ismert The Collective. A brit cég új terméke része a nyár kezdetét ünneplő Happy Hour kampánynak.
A limitált kiadású joghurt két réteg ananásszal, kókuszdarabkákkal és valódi, jamaikai fehér rum-ízesítéssel kerül a polcokra. A termék az első a tervezett három Happy Hour-joghurtok közül, amely megkísérli visszaadni egy alkoholos koktél ízét – alkohol hozzáadása nélkül. (FoodBev)
Kapcsolódó cikkeink
1,2 milliárd dollárból épít új tejipari üzemet New York-ban a Chobani
Az amerikai görögjoghurt-óriás, a Chobani bejelentette, hogy 1,2 milliárd dollárt…
Tovább olvasom >Intelligens italpromóció – A nap képe
Hogy miért kevernek az emberek koktélokat egyre gyakrabban otthon, annak…
Tovább olvasom >Koktélok aranyáron: luxusbárok a világ körül
A világ vezető bárjai nem csupán prémium italválasztékukkal és egyedi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >