Végre! Koktél-ihlette joghurt a piacon!
Piña colada ízű joghurtot dobott piacra a tejtermékeiről ismert The Collective. A brit cég új terméke része a nyár kezdetét ünneplő Happy Hour kampánynak.
A limitált kiadású joghurt két réteg ananásszal, kókuszdarabkákkal és valódi, jamaikai fehér rum-ízesítéssel kerül a polcokra. A termék az első a tervezett három Happy Hour-joghurtok közül, amely megkísérli visszaadni egy alkoholos koktél ízét – alkohol hozzáadása nélkül. (FoodBev)
Kapcsolódó cikkeink
Milyen italízeket hozott a nyár?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rangos koktélverseny
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A robbanásszerű keresletnövekedésre válaszul bővíti joghurtgyárát a Danone az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 110 kiállítóval és 750 látogatóval zajlott az alföldi kisléptékű termékelőállítók expója, a IV. REL EXPO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a nevezés két rangos strasbourgi borversenyre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Badacsonyi sikerek a Vince Gálán
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
