Véget ért a Waitrose és Heston Blumenthal 12 évig tartó együttműködése
Véget vet a Waitrose a Heston Blumenthal séffel való hosszú távú együttműködésének, ugyanis termékfejlesztését „új irányba” kívánja terelni.
Lezárul a 12 éve tartó együttműködés a Waitrose és Heston Blumenthal között a Heston from Waitrose termékcsalád utolsó húsvéti termékével, az egyrészről kacsára, másrészről nyúlra hasonlító The Chocolate Dabbit-tel, ugyanis a kiskereskedő más irányba akarja terelni a termékfejlesztést.
A Waitrose néhány közelmúltbeli sikere mögött – beleértve a Levantine Table, az újraindított Cooks Ingredients és a No.1 termékcsaládot – saját szakácsaiból és termékfejlesztőiből álló csapata állt.
„Nagy örömünkre szolgál az eddigi egyik legtartósabb együttműködésünk. Alig várjuk, hogy új fejezetet nyissunk és, hogy az elkövetkező hónapokban bemutassuk néhány igazán izgalmas tervünket”
– mondta Natalie Mitchell, a Waitrose saját márkás termékekért felelős igazgatója.
„Köszönetet mondunk Heston Blumenthalnak és csapatának a rendkívül kreatív partnerségért, és sok sikert kívánunk nekik a jövőben.”
A Waitrose már bemutatta teljes húsvéti választékát, amelyben megtalálható az utolsó Heston from Waitrose termék, valamint egy sor új és már kapható csokoládé, amelyek csomagolásával közel egy tonna műanyagot takarít meg a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
Az Uber Eatsszel társulva kínál gyors házhozszállítást a Waitrose
A Waitrose brit szupermarketcsoport az Uber Eats gyorsfutárcéggel összefogva kínál…
Tovább olvasom >A Diageo és a Waitrose külön polcrészt biztosít az alkoholmentes italok számára
A Diageóval kötött új partnersége keretében a Waitrose 60%-kal növeli…
Tovább olvasom >Új, magas rosttartalmú joghurtot vezet be az Activia az Egyesült Királyságban
Az Activia új Activia Fibre joghurtcsaládjában szereplő termékek három változatban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Évente 35 billió euróra kárt okoz az éghajlatváltozás
Az éghajlatváltozás hatásait kutató potsdami PIK Intézet (PIK) tanulmánya szerint…
Tovább olvasom >Nehézségekbe ütközött a MyPrice (Mere) belgiumi terjeszkedése
A MyPrice orosz diszkontcég bejelentése, miszerint hamarosan megnyitja Belgiumban negyedik…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >