Véget ért a Waitrose és Heston Blumenthal 12 évig tartó együttműködése

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 03. 03. 09:03

Véget vet a Waitrose a Heston Blumenthal séffel való hosszú távú együttműködésének, ugyanis termékfejlesztését „új irányba” kívánja terelni.

Lezárul a 12 éve tartó együttműködés a Waitrose és Heston Blumenthal között a Heston from Waitrose termékcsalád utolsó húsvéti termékével, az egyrészről kacsára, másrészről nyúlra hasonlító The Chocolate Dabbit-tel, ugyanis a kiskereskedő más irányba akarja terelni a termékfejlesztést.

A Waitrose néhány közelmúltbeli sikere mögött – beleértve a Levantine Table, az újraindított Cooks Ingredients és a No.1 termékcsaládot – saját szakácsaiból és termékfejlesztőiből álló csapata állt.

„Nagy örömünkre szolgál az eddigi egyik legtartósabb együttműködésünk. Alig várjuk, hogy új fejezetet nyissunk és, hogy az elkövetkező hónapokban bemutassuk néhány igazán izgalmas tervünket”

– mondta Natalie Mitchell, a Waitrose saját márkás termékekért felelős igazgatója.

„Köszönetet mondunk Heston Blumenthalnak és csapatának a rendkívül kreatív partnerségért, és sok sikert kívánunk nekik a jövőben.”

A Waitrose már bemutatta teljes húsvéti választékát, amelyben megtalálható az utolsó Heston from Waitrose termék, valamint egy sor új és már kapható csokoládé, amelyek csomagolásával közel egy tonna műanyagot takarít meg a vállalat.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink