Véget ért a Waitrose és Heston Blumenthal 12 évig tartó együttműködése
Véget vet a Waitrose a Heston Blumenthal séffel való hosszú távú együttműködésének, ugyanis termékfejlesztését „új irányba” kívánja terelni.
Lezárul a 12 éve tartó együttműködés a Waitrose és Heston Blumenthal között a Heston from Waitrose termékcsalád utolsó húsvéti termékével, az egyrészről kacsára, másrészről nyúlra hasonlító The Chocolate Dabbit-tel, ugyanis a kiskereskedő más irányba akarja terelni a termékfejlesztést.
A Waitrose néhány közelmúltbeli sikere mögött – beleértve a Levantine Table, az újraindított Cooks Ingredients és a No.1 termékcsaládot – saját szakácsaiból és termékfejlesztőiből álló csapata állt.
„Nagy örömünkre szolgál az eddigi egyik legtartósabb együttműködésünk. Alig várjuk, hogy új fejezetet nyissunk és, hogy az elkövetkező hónapokban bemutassuk néhány igazán izgalmas tervünket”
– mondta Natalie Mitchell, a Waitrose saját márkás termékekért felelős igazgatója.
„Köszönetet mondunk Heston Blumenthalnak és csapatának a rendkívül kreatív partnerségért, és sok sikert kívánunk nekik a jövőben.”
A Waitrose már bemutatta teljes húsvéti választékát, amelyben megtalálható az utolsó Heston from Waitrose termék, valamint egy sor új és már kapható csokoládé, amelyek csomagolásával közel egy tonna műanyagot takarít meg a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >Legeltetett állatoktól származó saját márkás tejszínt vezetett be a Waitrose
A Waitrose & Partners új, szabad tartású állatoktól származó tejszíntermékeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >