Véget ért a Waitrose és Heston Blumenthal 12 évig tartó együttműködése
Véget vet a Waitrose a Heston Blumenthal séffel való hosszú távú együttműködésének, ugyanis termékfejlesztését „új irányba” kívánja terelni.
Lezárul a 12 éve tartó együttműködés a Waitrose és Heston Blumenthal között a Heston from Waitrose termékcsalád utolsó húsvéti termékével, az egyrészről kacsára, másrészről nyúlra hasonlító The Chocolate Dabbit-tel, ugyanis a kiskereskedő más irányba akarja terelni a termékfejlesztést.
A Waitrose néhány közelmúltbeli sikere mögött – beleértve a Levantine Table, az újraindított Cooks Ingredients és a No.1 termékcsaládot – saját szakácsaiból és termékfejlesztőiből álló csapata állt.
„Nagy örömünkre szolgál az eddigi egyik legtartósabb együttműködésünk. Alig várjuk, hogy új fejezetet nyissunk és, hogy az elkövetkező hónapokban bemutassuk néhány igazán izgalmas tervünket”
– mondta Natalie Mitchell, a Waitrose saját márkás termékekért felelős igazgatója.
„Köszönetet mondunk Heston Blumenthalnak és csapatának a rendkívül kreatív partnerségért, és sok sikert kívánunk nekik a jövőben.”
A Waitrose már bemutatta teljes húsvéti választékát, amelyben megtalálható az utolsó Heston from Waitrose termék, valamint egy sor új és már kapható csokoládé, amelyek csomagolásával közel egy tonna műanyagot takarít meg a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >