Véget ért a Waitrose és Heston Blumenthal 12 évig tartó együttműködése
Véget vet a Waitrose a Heston Blumenthal séffel való hosszú távú együttműködésének, ugyanis termékfejlesztését „új irányba” kívánja terelni.
Lezárul a 12 éve tartó együttműködés a Waitrose és Heston Blumenthal között a Heston from Waitrose termékcsalád utolsó húsvéti termékével, az egyrészről kacsára, másrészről nyúlra hasonlító The Chocolate Dabbit-tel, ugyanis a kiskereskedő más irányba akarja terelni a termékfejlesztést.
A Waitrose néhány közelmúltbeli sikere mögött – beleértve a Levantine Table, az újraindított Cooks Ingredients és a No.1 termékcsaládot – saját szakácsaiból és termékfejlesztőiből álló csapata állt.
„Nagy örömünkre szolgál az eddigi egyik legtartósabb együttműködésünk. Alig várjuk, hogy új fejezetet nyissunk és, hogy az elkövetkező hónapokban bemutassuk néhány igazán izgalmas tervünket”
– mondta Natalie Mitchell, a Waitrose saját márkás termékekért felelős igazgatója.
„Köszönetet mondunk Heston Blumenthalnak és csapatának a rendkívül kreatív partnerségért, és sok sikert kívánunk nekik a jövőben.”
A Waitrose már bemutatta teljes húsvéti választékát, amelyben megtalálható az utolsó Heston from Waitrose termék, valamint egy sor új és már kapható csokoládé, amelyek csomagolásával közel egy tonna műanyagot takarít meg a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >Legeltetett állatoktól származó saját márkás tejszínt vezetett be a Waitrose
A Waitrose & Partners új, szabad tartású állatoktól származó tejszíntermékeket…
Tovább olvasom >Újrahasznosítja a parafadugót a brit Waitrose
Elsőként vezet be a Waitrose az Egyesült Királyságban parafadugó újrahasznosítási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >