Veganuary: virágoznak a vegán retailerek
Virágkorukat élik a növényi alapú élelmiszerek: a vegán kiskereskedők és élelmiszerboltok januárban különösen nagy bevételre tesznek szert, hiszen idén minden eddiginél többen térnek át a vegán étkezésre a Veganuary ideje alatt.

Az állatok kedvenc hónapja -a vegaunár
Eddig mintegy félmillióan iratkoztak fel a Veganuary kihívásra, aminek lényege, hogy januárban kizárólag növényi eredetű élelmiszert fogyasztanak a programban részt vevők. A vegán kiskereskedők emelkedése és a vegán élelmiszerek népszerűségének növekedése következtében idén kétszer annyian vállalkoztak a kihívás teljesítésére, mint két évvel ezelőtt.
BRI
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Két mozgalom, egy cél
A globális vegán mozgalom leghatásosabb médiumává mára kétségkívül az évente…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >