Veganuary: virágoznak a vegán retailerek
Virágkorukat élik a növényi alapú élelmiszerek: a vegán kiskereskedők és élelmiszerboltok januárban különösen nagy bevételre tesznek szert, hiszen idén minden eddiginél többen térnek át a vegán étkezésre a Veganuary ideje alatt.

Az állatok kedvenc hónapja -a vegaunár
Eddig mintegy félmillióan iratkoztak fel a Veganuary kihívásra, aminek lényege, hogy januárban kizárólag növényi eredetű élelmiszert fogyasztanak a programban részt vevők. A vegán kiskereskedők emelkedése és a vegán élelmiszerek népszerűségének növekedése következtében idén kétszer annyian vállalkoztak a kihívás teljesítésére, mint két évvel ezelőtt.
BRI
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Két mozgalom, egy cél
A globális vegán mozgalom leghatásosabb médiumává mára kétségkívül az évente…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >