Veganuary: virágoznak a vegán retailerek
Virágkorukat élik a növényi alapú élelmiszerek: a vegán kiskereskedők és élelmiszerboltok januárban különösen nagy bevételre tesznek szert, hiszen idén minden eddiginél többen térnek át a vegán étkezésre a Veganuary ideje alatt.

Az állatok kedvenc hónapja -a vegaunár
Eddig mintegy félmillióan iratkoztak fel a Veganuary kihívásra, aminek lényege, hogy januárban kizárólag növényi eredetű élelmiszert fogyasztanak a programban részt vevők. A vegán kiskereskedők emelkedése és a vegán élelmiszerek népszerűségének növekedése következtében idén kétszer annyian vállalkoztak a kihívás teljesítésére, mint két évvel ezelőtt.
BRI
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Két mozgalom, egy cél
A globális vegán mozgalom leghatásosabb médiumává mára kétségkívül az évente…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >