Veganuary: virágoznak a vegán retailerek
Virágkorukat élik a növényi alapú élelmiszerek: a vegán kiskereskedők és élelmiszerboltok januárban különösen nagy bevételre tesznek szert, hiszen idén minden eddiginél többen térnek át a vegán étkezésre a Veganuary ideje alatt.
Eddig mintegy félmillióan iratkoztak fel a Veganuary kihívásra, aminek lényege, hogy januárban kizárólag növényi eredetű élelmiszert fogyasztanak a programban részt vevők. A vegán kiskereskedők emelkedése és a vegán élelmiszerek népszerűségének növekedése következtében idén kétszer annyian vállalkoztak a kihívás teljesítésére, mint két évvel ezelőtt.
BRI
Kapcsolódó cikkeink
Mit eszel holnap?
A Nestlé Hungária rendszeresen méri a magyar lakosság egészséges táplálkozáshoz…
Tovább olvasom >Kétségbe vonja a Foodwatch a növényi húshelyettesítők egészségességét
A „Veganuary” alkalmából a Foodwatch fogyasztóvédelmi szervezet 15 tisztán növényi…
Tovább olvasom >Új receptúrával készült zabalapú fagylalt-ízvariációt kínál a Ben & Jerry’s az USA-ban
A Ben & Jerry’s fagylaltóriás új vegán ízvariációt dobott piacra az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >