Veganuary: virágoznak a vegán retailerek
Virágkorukat élik a növényi alapú élelmiszerek: a vegán kiskereskedők és élelmiszerboltok januárban különösen nagy bevételre tesznek szert, hiszen idén minden eddiginél többen térnek át a vegán étkezésre a Veganuary ideje alatt.
Eddig mintegy félmillióan iratkoztak fel a Veganuary kihívásra, aminek lényege, hogy januárban kizárólag növényi eredetű élelmiszert fogyasztanak a programban részt vevők. A vegán kiskereskedők emelkedése és a vegán élelmiszerek népszerűségének növekedése következtében idén kétszer annyian vállalkoztak a kihívás teljesítésére, mint két évvel ezelőtt.
BRI
Kapcsolódó cikkeink
Mit eszel holnap?
A Nestlé Hungária rendszeresen méri a magyar lakosság egészséges táplálkozáshoz…
Tovább olvasom >Kétségbe vonja a Foodwatch a növényi húshelyettesítők egészségességét
A „Veganuary” alkalmából a Foodwatch fogyasztóvédelmi szervezet 15 tisztán növényi…
Tovább olvasom >Új receptúrával készült zabalapú fagylalt-ízvariációt kínál a Ben & Jerry’s az USA-ban
A Ben & Jerry’s fagylaltóriás új vegán ízvariációt dobott piacra az…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >