Vegán termékekkel erősít a Henkel
A vásárlók sokkal érzékenyebbek a feldolgozott vegyi összetevőkre, mint korábban, ezért egyre többen keresik a természetes alternatívákat. A Henkel olyan új, hajápoló termékcsaládot jelentett be, amely természetes összetevőket tartalmaz, ezzel kívánja növelni a német cég az eladásait – írja a Business of Fashion nyomán az origo.
A Henkel újraalkotott termékei között hidegen-préselt olajok, hajápolók, természetes alapú hajszínezők, és professzionális, fodrászoknak kifejlesztett tisztítószerek is szerepelnek.
Hans van Bylen ügyvezető igazgató sajtótájékoztatóján elmondta, hogy a vegán termékek jelenleg a piac kis részét alkotják, de erős potenciált lát az új termékvonalban.
A zöld életmód felé történt elmozdulás és a vegánok számának jelentős emelkedése a növényekből származó kozmetikai termékek iránti növekvő kereslethez vezethet”
– mondta Magda Starula, az Euromonitor elemzője.
A világ legnagyobb kozmetikai vállalata, a francia L’Oréal tavaly felvásárolta a vegán Logocos Naturkosmetik céget, valamint saját vegán termékkínálatot is piacra dobott. Az Unilever is hasonlóan döntött, és szintén saját vegán szépségápolási termékeket indított útnak.
A Henkel januárban figyelmeztette befektetőit, hogy várhatóan csökkenni fog a cég nyeresége, mivel fokozza az új márkákkal, valamint a digitális technológiával kapcsolatos beruházásait. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Átadták a „Játék egy zöldebb jövőért” promóció díjait
A „Játék egy zöldebb jövőért” fenntarthatósági promóció fődíját ünnepélyes keretek…
Tovább olvasom >Élelmiszer ihlette hajszínezőt készített a Kraft Heinz
Velveeta Gold néven dobta piacra a Kraft Heinz első hajfestékét,…
Tovább olvasom >Hajápolás új dimenziókban
A hajápolási kategóriában a fogyasztói igények egyre inkább a professzionálisabb,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi tanúsítványok garantálják a termékek és szolgáltatások magas minőségét a SPAR-nál
Minőségi tanúsítványok garantálják az élelmiszer-biztonságot és a termékminőséget a SPAR…
Tovább olvasom >Tovább erősítette nemzetközi pozícióját és milliárdos beruházásokkal zárta a 2023-as évet a BioTechUSA-cégcsoport
Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport,…
Tovább olvasom >Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi…
Tovább olvasom >