Vegán termékekkel erősít a Henkel
A vásárlók sokkal érzékenyebbek a feldolgozott vegyi összetevőkre, mint korábban, ezért egyre többen keresik a természetes alternatívákat. A Henkel olyan új, hajápoló termékcsaládot jelentett be, amely természetes összetevőket tartalmaz, ezzel kívánja növelni a német cég az eladásait – írja a Business of Fashion nyomán az origo.
A Henkel újraalkotott termékei között hidegen-préselt olajok, hajápolók, természetes alapú hajszínezők, és professzionális, fodrászoknak kifejlesztett tisztítószerek is szerepelnek.
Hans van Bylen ügyvezető igazgató sajtótájékoztatóján elmondta, hogy a vegán termékek jelenleg a piac kis részét alkotják, de erős potenciált lát az új termékvonalban.
A zöld életmód felé történt elmozdulás és a vegánok számának jelentős emelkedése a növényekből származó kozmetikai termékek iránti növekvő kereslethez vezethet”
– mondta Magda Starula, az Euromonitor elemzője.
A világ legnagyobb kozmetikai vállalata, a francia L’Oréal tavaly felvásárolta a vegán Logocos Naturkosmetik céget, valamint saját vegán termékkínálatot is piacra dobott. Az Unilever is hasonlóan döntött, és szintén saját vegán szépségápolási termékeket indított útnak.
A Henkel januárban figyelmeztette befektetőit, hogy várhatóan csökkenni fog a cég nyeresége, mivel fokozza az új márkákkal, valamint a digitális technológiával kapcsolatos beruházásait. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a Color Wow hajápolási márkát
Újabb stratégiai akvizícióval erősíti professzionális termékportfólióját a L’Oréal: a világ…
Tovább olvasom >Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >