Vegán termékekkel erősít a Henkel
A vásárlók sokkal érzékenyebbek a feldolgozott vegyi összetevőkre, mint korábban, ezért egyre többen keresik a természetes alternatívákat. A Henkel olyan új, hajápoló termékcsaládot jelentett be, amely természetes összetevőket tartalmaz, ezzel kívánja növelni a német cég az eladásait – írja a Business of Fashion nyomán az origo.
A Henkel újraalkotott termékei között hidegen-préselt olajok, hajápolók, természetes alapú hajszínezők, és professzionális, fodrászoknak kifejlesztett tisztítószerek is szerepelnek.
Hans van Bylen ügyvezető igazgató sajtótájékoztatóján elmondta, hogy a vegán termékek jelenleg a piac kis részét alkotják, de erős potenciált lát az új termékvonalban.
A zöld életmód felé történt elmozdulás és a vegánok számának jelentős emelkedése a növényekből származó kozmetikai termékek iránti növekvő kereslethez vezethet”
– mondta Magda Starula, az Euromonitor elemzője.
A világ legnagyobb kozmetikai vállalata, a francia L’Oréal tavaly felvásárolta a vegán Logocos Naturkosmetik céget, valamint saját vegán termékkínálatot is piacra dobott. Az Unilever is hasonlóan döntött, és szintén saját vegán szépségápolási termékeket indított útnak.
A Henkel januárban figyelmeztette befektetőit, hogy várhatóan csökkenni fog a cég nyeresége, mivel fokozza az új márkákkal, valamint a digitális technológiával kapcsolatos beruházásait. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Nélkülöző gyerekek sportolását támogatja a Persil idei kampány
A „Persil a gyerekekért” program célja, hogy felhívja a figyelmet…
Tovább olvasom >Bezár a Henkel egyik gyára Magyarországon
A Henkel vállalat bejelentette, hogy jelentős átalakításokat hajt végre magyarországi…
Tovább olvasom >A Henkel erős szerves árbevétel-növekedést ért el az első negyedévben
2024 első negyedévében a Henkel-csoport mintegy 5,3 milliárd eurós árbevételt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >