Vegán termékek a németországi Lidl kampányának fókuszában
A Lidl Germany sajtó-, online, TV- és rádiókampánnyal népszerűsíti a növényi alapú és klímasemleges alternatív termékeket tartalmazó Vemondo márkáját a fogyasztók körében. A Ralf Moeller színész és Timo Franke sztárséf közreműködésével futó kampány a Németország valamennyi Lidl üzletében kedvező áron kapható vegán termékcsaládot – amelyben megtalálható gyros, krumplinudli és kókuszdesszertek – reklámozza. A kereskedelmi lánc ezen kívül fel akarja hívni a lidl-kochen.de/vegan weboldalon található több mint 600 vegán receptre. A Vemondo másik nagy előnye a termékek klímasemlegessége.
A kampány szeptember elején a „The Big Vemondo Kitchen Party” eseménnyel indult. A Lidl Germany új „There is vegan, baby!” című havi podcastjában az izgalmas beszélgetések és hasznos tippek hallhatók a növényi alapú táplákozásról.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >