Vegán termékek a németországi Lidl kampányának fókuszában
A Lidl Germany sajtó-, online, TV- és rádiókampánnyal népszerűsíti a növényi alapú és klímasemleges alternatív termékeket tartalmazó Vemondo márkáját a fogyasztók körében. A Ralf Moeller színész és Timo Franke sztárséf közreműködésével futó kampány a Németország valamennyi Lidl üzletében kedvező áron kapható vegán termékcsaládot – amelyben megtalálható gyros, krumplinudli és kókuszdesszertek – reklámozza. A kereskedelmi lánc ezen kívül fel akarja hívni a lidl-kochen.de/vegan weboldalon található több mint 600 vegán receptre. A Vemondo másik nagy előnye a termékek klímasemlegessége.
A kampány szeptember elején a „The Big Vemondo Kitchen Party” eseménnyel indult. A Lidl Germany új „There is vegan, baby!” című havi podcastjában az izgalmas beszélgetések és hasznos tippek hallhatók a növényi alapú táplákozásról.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Willys – a svéd Kaufland
A svéd Willys szűk, ámde a rivális Lidl kínálatánál szélesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly lehetőség rejlik a mandulatermesztésben
Világszerte, így hazánkban is egyre keresettebb termék a mandula. Az…
Tovább olvasom >Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >