Vegán termékcsaláddal robbant a sonkakirály Pápai
A magyar élelmiszerpiac idei legnagyobb szenzációjaként vegán termékcsaláddal lépett piacra a különösen sonkáiról híres Pápai Hús Kft.

Szappanos Péter
ügyvezető
Pápai Hús
Szappanos Péter ügyvezető szerint itt az ideje, hogy a hazai élelmiszergyártók bátor lépésekkel alkalmazkodjanak a megváltozó fogyasztói igényekhez. Egyre több húskedvelő törekszik sokszínűbb étrendre, amelyben nagyobb szerepet kapnak a növényi alapanyagok. Ezt felismerve fejlesztették ki a teljesen ezekből készülő vegán termékeiket, a Pápai Ízek néven forgalomba kerülő kétféle szendvicsfeltétet és a burgerpogácsát.
A Pápai Húsnak az a célja, hogy húsfogyasztók és vegánok egyaránt élvezhessék a minőségi Pápai termékek ízeit. A Pápai Ízekkel új vásárlókat nyerhetnek meg maguknak, és az eddigi vevőik étrendjét is változatosabbá tehetik. A most folyó piaci bevezetés után a termékcsalád a már zajló fejlesztések eredményeként újabbakkal bővülhet.
A Pápai Húsnál az idei volt az első húsvét, amikor már a tavaly életre hívott prémium Mestersonkáik és az extra minőségű Excelsior termékeik teljes kínálatából választhattak a vásárlók. Ennek meg is lett az eredménye, hiszen teljesítették az eladási terveiket. A hagyományos családi, közösségi ünneplést korlátok közé szorító járványból csak annyit érzékeltek, hogy a forgalom hektikus volt, nagy kiugrásokkal és visszaesésekkel.
A látványos termékfejlesztések és a korábbinál intenzívebb, már tévékampányban is testet öltő marketing mellett a Pápai Húsnál a gyártás korszerűsítése is folyik. Kétmilliárd forintos, 2021-ben befejeződő beruházásból a sonka, bacon és töltött termékeik gyártását és csomagolását tudják hatékonyabbá tenni – mondta Szappanos Péter.
A Pápai Hús közel 700 főt foglalkoztat, és az alapanyag-ellátása további 1800–2000 környékbelinek nyújt megélhetést. A Pápai Hús az üzletláncoknak gyártott private label termékeken már használja a Magyar Termék védjegyeit, és elképzelhető, hogy a saját márkanév alatt kínált széles portfóliójának egyes tagjain is alkalmazza majd ezt az eredetjelölést. //
Kapcsolódó cikkeink
A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >Tovább mélyül a válság a Pápai Hús Kft.-nél, miközben a versenytársak növekednek
Súlyos veszteséggel zárta a 2024-es évet a Pápai Hús Kft.,…
Tovább olvasom >Gluténmentesen is teljes értékűen
A gluténmentes termékek szegmense ma már a modern, egészségtudatos életmód szerves…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >