Vegán termékcsaláddal robbant a sonkakirály Pápai
A magyar élelmiszerpiac idei legnagyobb szenzációjaként vegán termékcsaláddal lépett piacra a különösen sonkáiról híres Pápai Hús Kft.
Szappanos Péter ügyvezető szerint itt az ideje, hogy a hazai élelmiszergyártók bátor lépésekkel alkalmazkodjanak a megváltozó fogyasztói igényekhez. Egyre több húskedvelő törekszik sokszínűbb étrendre, amelyben nagyobb szerepet kapnak a növényi alapanyagok. Ezt felismerve fejlesztették ki a teljesen ezekből készülő vegán termékeiket, a Pápai Ízek néven forgalomba kerülő kétféle szendvicsfeltétet és a burgerpogácsát.
A Pápai Húsnak az a célja, hogy húsfogyasztók és vegánok egyaránt élvezhessék a minőségi Pápai termékek ízeit. A Pápai Ízekkel új vásárlókat nyerhetnek meg maguknak, és az eddigi vevőik étrendjét is változatosabbá tehetik. A most folyó piaci bevezetés után a termékcsalád a már zajló fejlesztések eredményeként újabbakkal bővülhet.
A Pápai Húsnál az idei volt az első húsvét, amikor már a tavaly életre hívott prémium Mestersonkáik és az extra minőségű Excelsior termékeik teljes kínálatából választhattak a vásárlók. Ennek meg is lett az eredménye, hiszen teljesítették az eladási terveiket. A hagyományos családi, közösségi ünneplést korlátok közé szorító járványból csak annyit érzékeltek, hogy a forgalom hektikus volt, nagy kiugrásokkal és visszaesésekkel.
A látványos termékfejlesztések és a korábbinál intenzívebb, már tévékampányban is testet öltő marketing mellett a Pápai Húsnál a gyártás korszerűsítése is folyik. Kétmilliárd forintos, 2021-ben befejeződő beruházásból a sonka, bacon és töltött termékeik gyártását és csomagolását tudják hatékonyabbá tenni – mondta Szappanos Péter.
A Pápai Hús közel 700 főt foglalkoztat, és az alapanyag-ellátása további 1800–2000 környékbelinek nyújt megélhetést. A Pápai Hús az üzletláncoknak gyártott private label termékeken már használja a Magyar Termék védjegyeit, és elképzelhető, hogy a saját márkanév alatt kínált széles portfóliójának egyes tagjain is alkalmazza majd ezt az eredetjelölést. //
Kapcsolódó cikkeink
Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!
A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai…
Tovább olvasom >A vegán táplálkozás új mércéje a tisztaság és a minőség
A BIOrganik Online Kft. több mint két évtizede kezdte meg működését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >