Vegán lesz az M&S saját márkás borkínálata 2022-ig
Az idei Vegán Világnap alkalmából az M&S a kereskedelmi láncok közül elsőként vállalta, hogy 2022-ig vegánná teszi saját márkás borkínálatát. Bár a választék 70%-ban már most is vegánok által fogyasztható, most a borkészítéshez használt állati eredetű termékeket – így tojás- és tejfehérjét, zselatint – teljes mértékben növényi eredetű alternatívákra cserélik.
Az M&S e téren úttörő szerepet játszott, amikor saját márkás borait már 1998-ban „vegetáriánusok által fogyasztható”, majd 2005-ben „vegánok által fogyasztható” címkével látta el.
Az elköteleződés célja az, hogy az M&S a vásárlók változó étkezési szokásainak jobban megfelelő termékeket kínáljon. Ennek megvannak a nehézségei is, de az alternatívák kidolgozása a borkészítőkkel már több éve zajlik.
A vegán borokra vonatkozó vállalás egy újabb lépés az M&S stratégiájának növényi eredetű táplálkozásra összpontosítása jegyében, amelynek keretében idén már polcokra került a Plant Kitchen vegánbarát kínálat. Karácsonykor oly módon bővül majd a vegán választék, hogy azzal egy komplett vegán karácsonyi vacsora is elkészíthető lesz.
Kapcsolódó cikkeink
NIQ: A Lidl és a Marks&Spencer a karácsonyi verseny győztesei az Egyesült Királyságban
Az NIQ iparági adatainak tanúsága szerint a Lidl mellett a…
Tovább olvasom >Cél az élelmiszeripar fejlesztése
Ez az év az inflációról szól, és a mi feladatunk,…
Tovább olvasom >Az érték idén mindent visz: étel- és italtrendek 2023-ban
A megélhetési válsághoz és az inflációhoz való alkalmazkodás a fogyasztókat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >