Vegán lesz az M&S saját márkás borkínálata 2022-ig

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 11. 18. 13:31

Az idei Vegán Világnap alkalmából az M&S a kereskedelmi láncok közül elsőként vállalta, hogy 2022-ig vegánná teszi saját márkás borkínálatát. Bár a választék 70%-ban már most is vegánok által fogyasztható, most a borkészítéshez használt állati eredetű termékeket – így tojás- és tejfehérjét, zselatint – teljes mértékben növényi eredetű alternatívákra cserélik.

Az M&S e téren úttörő szerepet játszott, amikor saját márkás borait már 1998-ban „vegetáriánusok által fogyasztható”, majd 2005-ben „vegánok által fogyasztható” címkével látta el.

Az elköteleződés célja az, hogy az M&S a vásárlók változó étkezési szokásainak jobban megfelelő termékeket kínáljon. Ennek megvannak a nehézségei is, de az alternatívák kidolgozása a borkészítőkkel már több éve zajlik.

A vegán borokra vonatkozó vállalás egy újabb lépés az M&S stratégiájának növényi eredetű táplálkozásra összpontosítása jegyében, amelynek keretében idén már polcokra került a Plant Kitchen vegánbarát kínálat. Karácsonykor oly módon bővül majd a vegán választék, hogy azzal egy komplett vegán karácsonyi vacsora is elkészíthető lesz.

Kapcsolódó cikkeink