Vegán joghurthelyettesítőt kínál vásárlóinak a Continente
Új termékcsaládot vezetett be a portugál Continente szupermarketlánc Vegegurtes néven, mely a joghurtok új vegán alternatíváját jelenti a kiskereskedő „Powered by Plants” kínálatában.
Az új, 100%-ban növényi alapú termékcsalád B12-, D-vitaminnal és kalciummal dúsított, és valamennyi változatát Portugáliában állítják elő.
Az új laktózmentes, gluténmentes, vegánok által is fogyasztható Vegegurts már kapható a Continente üzletekben Portugália-szerte.
Az új sajátmárkás termékcsaládban kókusz- és mandulaalapú termékek is megtalálhatók.
A kókusz alapú Vegegurts három ízben – natúr, epres és mangós-mogyorós – kapható, és 2 x 120 g-os kiszerelésben, 1,39 eurós áron.
A mandulaalapú változat szintén három ízben – natúr, piros gyümölcsök és barack-golgotagyümölcs – kapható, és szintén 2 x 120 g-os kiszerelésben, 1,49 eurós áron.
Ezek a növényi alapú joghurtok a vegánok, glutén- és laktózérzékenyek által is fogyaszthatók, és azok számára is alternatívát jelentenek, akik csökkenteni szeretnék az állati eredetű termékek fogyasztását – közölte a kiskereskedő.
Az általában az egészséggel és az egészséges táplálkozással kapcsolatban egyre növekvő aggodalmak, valamint a nagyobb környezettudatosság és az állatjólétre való odafigyelés miatt a portugál fogyasztók körében megnőtt a kereslet a vegán, vegetáriánus és flexitáriánus étrendet célzó innovatív termékek iránt.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Hiányzik valami?
A NÉGYOSZ Konferencia a fenntarthatóbb hazai élelmezési rendszerek kialakítása címmel…
Tovább olvasom >Növényi alapú márkát vezet be a piacra a világ legnagyobb tejtermékgyártója
„Enjoy!” néven indított új növényi alapú márkát a Lactalis. A franciaországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >