Vegán joghurthelyettesítőt kínál vásárlóinak a Continente
Új termékcsaládot vezetett be a portugál Continente szupermarketlánc Vegegurtes néven, mely a joghurtok új vegán alternatíváját jelenti a kiskereskedő „Powered by Plants” kínálatában.
Az új, 100%-ban növényi alapú termékcsalád B12-, D-vitaminnal és kalciummal dúsított, és valamennyi változatát Portugáliában állítják elő.
Az új laktózmentes, gluténmentes, vegánok által is fogyasztható Vegegurts már kapható a Continente üzletekben Portugália-szerte.
Az új sajátmárkás termékcsaládban kókusz- és mandulaalapú termékek is megtalálhatók.
A kókusz alapú Vegegurts három ízben – natúr, epres és mangós-mogyorós – kapható, és 2 x 120 g-os kiszerelésben, 1,39 eurós áron.
A mandulaalapú változat szintén három ízben – natúr, piros gyümölcsök és barack-golgotagyümölcs – kapható, és szintén 2 x 120 g-os kiszerelésben, 1,49 eurós áron.
Ezek a növényi alapú joghurtok a vegánok, glutén- és laktózérzékenyek által is fogyaszthatók, és azok számára is alternatívát jelentenek, akik csökkenteni szeretnék az állati eredetű termékek fogyasztását – közölte a kiskereskedő.
Az általában az egészséggel és az egészséges táplálkozással kapcsolatban egyre növekvő aggodalmak, valamint a nagyobb környezettudatosság és az állatjólétre való odafigyelés miatt a portugál fogyasztók körében megnőtt a kereslet a vegán, vegetáriánus és flexitáriánus étrendet célzó innovatív termékek iránt.
Kapcsolódó cikkeink
Édesség helyett gyümölcs – Meglepő akció a foodorától
Szokatlan kampánnyal ünnepelte idén a gyereknapot a foodora: gyümölcs- és zöldségakcióval…
Tovább olvasom >A növényi italokat gyártó Sproudba fektetett a Lantmännen
A svéd agrár-élelmiszeripari vállalat, a Lantmännen mintegy 10%-os részesedést szerzett…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >