Vegán csirkefalatokat tesztelt a KFC
Az amerikai gyorsétteremlánc eddig elérhetetlen volt a vegánok számára, de a csirkehús fellegváraként ismert KFC úgy döntött, ideje ezen változtatni.
Ennek érdekében először 2019-ben bevezette a növényi vegán csirke hamburgert az Egyesült Királyságban, mely azóta közkedveltté vált a vásárlók között. Ezzel párhuzamosan hazai piacán, az Amerikai Egyesült Államokban is tesztelni kezdte vegán csirkés szendvicseit és ételeit a Beyond Meat partnereként.
Új formátumban is gondolkodott a vállalat, ezért több régióban tesztelte borsófehérjéből és a már jól ismert csípős csirkeszárnyak eredeti fűszerezésével készült, Wicked Popcorn nevű vegán csirkefalat termékét. Ez az első alkalom, hogy a KFC vegán csirkét adott hozzá az étlapjához Ausztrália területén, de a helyi vegánok mégsem örülhetnek maradéktalanul az újításnak. A Wicked Popcorn ugyanis ugyanabban a sütőolajban készül, mint a hagyományos, állati eredetű csirkefalatok. Az ausztrál lánc extra óvintézkedéseket tett annak érdekében, hogy ezt tudassa a fogyasztókkal a későbbi félreértések elkerülésének érdekében. //
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A világ legjobb FMCG-reklámjai
A nézők elfogadják, hogy reklámot kapnak, cserébe elvárják, hogy az…
Tovább olvasom >Bojkott a gázai háború miatt
Izrael és a Hamász közötti háború októberi kezdete óta az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >