Védjegyes sajátmárkás termékek az Auchanban
A 17 éves Auchan Magyarország Kft. stratégiai együttműködést kötött a ”MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft.-vel, így az áruházlánc sajátmárkás termékei közül már 101 árucikk rendelkezik a Magyar termék, Hazai termék vagy a Hazai feldolgozású termék védjeggyel. Az Auchan célja, hogy előtérbe helyezze a magyar árukat és termékeket, ezért is vetette alá sajátmárkás termékeit a ”MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. tanúsítási eljárásának.
Az Auchan Magyarország Kft. stratégiai együttműködést kötött a ”MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft.-vel azzal a céllal, hogy sajátmárkás termékein a tanúsítási eljárás után feltüntethesse a Magyar termék, Hazai termék vagy a Hazai feldolgozású termék védjegyet. Jelenleg 58 Auchan sajátmárkás termék rendelkezik a Magyar termék védjeggyel, amely 100 % magyar alapanyagból, Magyarországon készült terméket takar. Emellett 29 sajátmárkás termék viseli a Hazai termék védjegyet, ami több mint 50 % magyar alapanyagból, Magyarországon készült árucikk, illetve 13 Auchan termék kapta meg a Hazai feldolgozású termék védjegyet, amely többségében import alapanyagból, Magyarországon készült termékeket takar.
„A sajátmárkás kínálat kialakítása során fontos szempont, hogy a magyar vállalatokkal közösen a lehető legjobb minőségben, a legkedvezőbb ár-érték aránnyal készüljenek az Auchan sajátmárkás termékei. Az áruházlánc a vásárlói igényekre válaszul 2015-ben nagy szerepet szán a sajátmárkás termékek fejlesztésének, melynek része, hogy a már meglévő, és a vásárlók által is ismert és kedvelt termékeket védjeggyel látja el” – mondta el Gál Judit kommunikációs igazgató.
2015. május 28. és június 3. között az Auchan a védjeggyel ellátott termékeire irányítja a vásárlói figyelmét. Ebben az időszakban, az akciós katalógusban több védjeggyel ellátott sajátmárkás termék a megszokottnál is alacsonyabb áron vásárolható meg, így például a Magyar termék védjegyes Auchan Szatmári „Nemtudom Szilvalekvár”, száraztészta, tej, tejföl vagy a Hazai termék minősítéssel rendelkező Auchan vajkrémek is.
Kapcsolódó cikkeink
Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >Ötven új in-store éttermet nyit a Pingo Doce
Foodservice kínálatának bővítésével akarja magát megkülönböztetni a Pingo Doce az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >