A vásárlók kedvelik a mobil üzenetküldő alkalmazásokat
Egy új tanulmány szerint az üzenetküldő applikációt használók 51%-a az üzenetek megtekintését gyorsabbnak tartja, 48% szerint pedig kevésbé idegesítő, mint a szóbeli kommunikáció.
A Kenshoo az Egyesült Királyságban és Franciaországban 2000 fogyasztó körében végzett közvélemény-kutatása szerint az a leglényegesebb, hogy a rugalmasan személyre szabott üzenetek megragadják a fogyasztók figyelmét. Az üzenetküldő alkalmazásokon keresztül eddig nagyrészt a barátok és a család társalgott, de ma már hajlandóság mutatkozik, hogy ezeken az alkalmazásokon keresztül kommunikáljanak a márkákkal. A Kenshoo kutatása megállapította, hogy a fogyasztók nyitottak az üzenetküldő alkalmazásokon keresztüli promóciós interakciókra.
– A mobil üzenetküldés új lehetőséget biztosít arra, hogy a márkák közvetlenül csatlakozzanak az egyéni fogyasztókhoz, és potenciálisan hosszú távú ügyfélkapcsolatokat építhessenek – mondta Matt Vignieri, a Kenshoo ügyvezető igazgatója.
A fogyasztók igénylik az időbeni válaszokat, és a környezetnek megfelelően szeretnének személyes hangvételű kommunikációt. Ha azonban ezek rosszul működnek, akkor a felhasználók könnyedén megoszthatják negatív tapasztalataikat is.
Kapcsolódó cikkeink
Te leteszed legalább ma a mobilod?– Dr. Aczél Petra a FutureTalks podcastban
Ha valaki még egy ünnepen is a mobilját nézi, ha…
Tovább olvasom >A céges mobilból is lehet bankkártya-elfogadó terminál
Az elmúlt 3 évben megduplázódott a bankkártyaterminálok száma: jelenleg több…
Tovább olvasom >Google: élen járnak a magyarok az internetezésben
Élen járnak a magyarok az internetezésben: a 16 évesnél idősebbek…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >