Vásárlói visszajelzéseket gyűjtő kampányt indított a SPAR Albániában
Interaktív kampányt indított a SPAR Albániában „Nekünk mondd el először!” címmel, amely lehetőséget nyújt a vásárlóknak, hogy visszajelzést adjanak az üzletben szerzett tapasztalataikról.
A kampány célja, hogy értékes információkat gyűjtsön a vásárlóktól a SPAR áruházakbeli vásárlási élmény javítása érdekében.
A SPAR Albania „Nekünk mondd el először!” kampánya közvetlen kommunikációs kapcsolatot teremt a SPAR Albania és vásárlói között, akik így megoszthatják véleményüket instore vásárlási élményükről. A kampány során a SPAR Albania olyan adatokat gyűjt, amelyek a gyors döntéshozatalt és a folyamatok javítását támogatják. Az adatok birtokában a kiskereskedő proaktívan tehet a szolgáltatások színvonalának emeléséért és a vásárlók oldalán felmerült aggályok azonnali kezeléséért.
Az áruházlánc online felmérés formájában kap közvetlen visszajelzést a vásárlóktól. A felmérés az üzletek polcainak különböző részein elhelyezett QR-kódokkal érhető el, mely kód beolvasása után a vásárlók egy külön erre a célra létrehozott, a kitöltendő kérdőívet tartalmazó landing page-re jutnak. A kérdőív a vásárlási élményhez kapcsolódó különböző szempontokra, többek között a személyzet viselkedésére, a termékek elérhetőségére, az üzlet hangulatára és az általános vásárlói elégedettségre vonatkozik.
Granada Flaga, a SPAR Albania HRés digitális igazgatója a már futó kampány fontosságát hangsúlyozva elmondta:
– Szeretnénk, hogy üzleteink változatos termékkínálattal rendelkezzenek, és munkatársaink barátságosak és segítőkészek legyenek a vásárlókkal szemben. Célunk, hogy biztonságos és kényelmes vásárlási élményt nyújtsunk. E platform használatával és a vásárlói visszajelzések rögzítésével olyan adatbázist tudunk létrehozni, amely a gyors cselekvést és a folyamatok hatékonyságának javítását teszi lehetővé számunkra.
SPAR
Kapcsolódó cikkeink
Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad 2026-ra is a kiskereskedelmi különadó
A magyar gazdaság szereplői és a lakosság számára is jelentős…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Veszélyben a Mohu palackvisszaváltási szerepe egy új uniós rendelet miatt
Egy új európai uniós rendelet értelmében 2029-től kizárólag nonprofit szervezetek…
Tovább olvasom >