Vásárlói visszajelzéseket gyűjtő kampányt indított a SPAR Albániában
Interaktív kampányt indított a SPAR Albániában „Nekünk mondd el először!” címmel, amely lehetőséget nyújt a vásárlóknak, hogy visszajelzést adjanak az üzletben szerzett tapasztalataikról.
A kampány célja, hogy értékes információkat gyűjtsön a vásárlóktól a SPAR áruházakbeli vásárlási élmény javítása érdekében.
A SPAR Albania „Nekünk mondd el először!” kampánya közvetlen kommunikációs kapcsolatot teremt a SPAR Albania és vásárlói között, akik így megoszthatják véleményüket instore vásárlási élményükről. A kampány során a SPAR Albania olyan adatokat gyűjt, amelyek a gyors döntéshozatalt és a folyamatok javítását támogatják. Az adatok birtokában a kiskereskedő proaktívan tehet a szolgáltatások színvonalának emeléséért és a vásárlók oldalán felmerült aggályok azonnali kezeléséért.
Az áruházlánc online felmérés formájában kap közvetlen visszajelzést a vásárlóktól. A felmérés az üzletek polcainak különböző részein elhelyezett QR-kódokkal érhető el, mely kód beolvasása után a vásárlók egy külön erre a célra létrehozott, a kitöltendő kérdőívet tartalmazó landing page-re jutnak. A kérdőív a vásárlási élményhez kapcsolódó különböző szempontokra, többek között a személyzet viselkedésére, a termékek elérhetőségére, az üzlet hangulatára és az általános vásárlói elégedettségre vonatkozik.
Granada Flaga, a SPAR Albania HRés digitális igazgatója a már futó kampány fontosságát hangsúlyozva elmondta:
– Szeretnénk, hogy üzleteink változatos termékkínálattal rendelkezzenek, és munkatársaink barátságosak és segítőkészek legyenek a vásárlókkal szemben. Célunk, hogy biztonságos és kényelmes vásárlási élményt nyújtsunk. E platform használatával és a vásárlói visszajelzések rögzítésével olyan adatbázist tudunk létrehozni, amely a gyors cselekvést és a folyamatok hatékonyságának javítását teszi lehetővé számunkra.
SPAR
Kapcsolódó cikkeink
NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >4,8%-kal kevesebb energiafogyasztás, 90% hazai forrás az élelmiszereknél – a SPAR új fenntarthatósági mérlege
A SPAR Magyarország 2024-ben is jelentős előrelépéseket tett a fenntartható…
Tovább olvasom >NKFH: növényvédőszer miatt mákot hívtak vissza a forgalomból
Nem engedélyezett növényvédőszer miatt étkezési mákot hívott vissza a Spar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >