Vásárlói visszajelzéseket gyűjtő kampányt indított a SPAR Albániában
Interaktív kampányt indított a SPAR Albániában „Nekünk mondd el először!” címmel, amely lehetőséget nyújt a vásárlóknak, hogy visszajelzést adjanak az üzletben szerzett tapasztalataikról.
A kampány célja, hogy értékes információkat gyűjtsön a vásárlóktól a SPAR áruházakbeli vásárlási élmény javítása érdekében.
A SPAR Albania „Nekünk mondd el először!” kampánya közvetlen kommunikációs kapcsolatot teremt a SPAR Albania és vásárlói között, akik így megoszthatják véleményüket instore vásárlási élményükről. A kampány során a SPAR Albania olyan adatokat gyűjt, amelyek a gyors döntéshozatalt és a folyamatok javítását támogatják. Az adatok birtokában a kiskereskedő proaktívan tehet a szolgáltatások színvonalának emeléséért és a vásárlók oldalán felmerült aggályok azonnali kezeléséért.
Az áruházlánc online felmérés formájában kap közvetlen visszajelzést a vásárlóktól. A felmérés az üzletek polcainak különböző részein elhelyezett QR-kódokkal érhető el, mely kód beolvasása után a vásárlók egy külön erre a célra létrehozott, a kitöltendő kérdőívet tartalmazó landing page-re jutnak. A kérdőív a vásárlási élményhez kapcsolódó különböző szempontokra, többek között a személyzet viselkedésére, a termékek elérhetőségére, az üzlet hangulatára és az általános vásárlói elégedettségre vonatkozik.
Granada Flaga, a SPAR Albania HRés digitális igazgatója a már futó kampány fontosságát hangsúlyozva elmondta:
– Szeretnénk, hogy üzleteink változatos termékkínálattal rendelkezzenek, és munkatársaink barátságosak és segítőkészek legyenek a vásárlókkal szemben. Célunk, hogy biztonságos és kényelmes vásárlási élményt nyújtsunk. E platform használatával és a vásárlói visszajelzések rögzítésével olyan adatbázist tudunk létrehozni, amely a gyors cselekvést és a folyamatok hatékonyságának javítását teszi lehetővé számunkra.
SPAR
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Közel 220 millió forintot fordított tavaly társadalmi ügyek támogatására a SPAR Magyarország
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR…
Tovább olvasom >Márciustól egy órán belül érkezhet az online rendelés: a Wolt-ra költözik a SPAR online shopja
Nem szűnik meg, hanem 2025. március 21-től a Wolt-ra költözik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >