Vásárlói visszajelzéseket gyűjtő kampányt indított a SPAR Albániában
Interaktív kampányt indított a SPAR Albániában „Nekünk mondd el először!” címmel, amely lehetőséget nyújt a vásárlóknak, hogy visszajelzést adjanak az üzletben szerzett tapasztalataikról.
A kampány célja, hogy értékes információkat gyűjtsön a vásárlóktól a SPAR áruházakbeli vásárlási élmény javítása érdekében.
A SPAR Albania „Nekünk mondd el először!” kampánya közvetlen kommunikációs kapcsolatot teremt a SPAR Albania és vásárlói között, akik így megoszthatják véleményüket instore vásárlási élményükről. A kampány során a SPAR Albania olyan adatokat gyűjt, amelyek a gyors döntéshozatalt és a folyamatok javítását támogatják. Az adatok birtokában a kiskereskedő proaktívan tehet a szolgáltatások színvonalának emeléséért és a vásárlók oldalán felmerült aggályok azonnali kezeléséért.
Az áruházlánc online felmérés formájában kap közvetlen visszajelzést a vásárlóktól. A felmérés az üzletek polcainak különböző részein elhelyezett QR-kódokkal érhető el, mely kód beolvasása után a vásárlók egy külön erre a célra létrehozott, a kitöltendő kérdőívet tartalmazó landing page-re jutnak. A kérdőív a vásárlási élményhez kapcsolódó különböző szempontokra, többek között a személyzet viselkedésére, a termékek elérhetőségére, az üzlet hangulatára és az általános vásárlói elégedettségre vonatkozik.
Granada Flaga, a SPAR Albania HRés digitális igazgatója a már futó kampány fontosságát hangsúlyozva elmondta:
– Szeretnénk, hogy üzleteink változatos termékkínálattal rendelkezzenek, és munkatársaink barátságosak és segítőkészek legyenek a vásárlókkal szemben. Célunk, hogy biztonságos és kényelmes vásárlási élményt nyújtsunk. E platform használatával és a vásárlói visszajelzések rögzítésével olyan adatbázist tudunk létrehozni, amely a gyors cselekvést és a folyamatok hatékonyságának javítását teszi lehetővé számunkra.
SPAR
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Digitális megoldásokkal csökkenti papírfelhasználását a SPAR
A logisztika és üzletek papírszükségletének csökkentését célzó kezdeményezéseivel újabb, több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >