Van-e jobb módja az ügyfelek elérésének, mint a közösségi média?
A Digital Commerce Alliance 2021-es felmérése szerint a „Card-Linked” marketing volt a legnépszerűbb digitális marketing eszköz a marketingmenedzserek körében. A Dateio ezt a forradalmian új digitális marketing eszközt hozta el Európába, mely vásárlók millióit segít elérni a bankok mobil applikációin keresztül. A szolgáltatás 2022 május óta elérhető Magyarországi partnereink számára is, melyen keresztül több mint 180 000 magyar ügyfelet érhetnek el ajánlataikkal az Erste Bank mobilbanki alkalmazásán keresztül.
Igen, ez a “Card-Linked” marketing!
A Digital Commerce Alliance 2021-es felmérése szerint a „Card-Linked” marketing volt a legnépszerűbb digitális marketing eszköz a marketingmenedzserek körében.
A Dateio ezt a forradalmian új digitális marketing eszközt hozta el Európába, mely vásárlók millióit segít elérni a bankok mobil applikációin keresztül. A szolgáltatás 2022 május óta elérhető Magyarországi partnereink számára is, melyen keresztül több mint 180 000 magyar ügyfelet érhetnek el ajánlataikkal az Erste Bank mobilbanki alkalmazásán keresztül.
Mi a “Card-Linked” marketing?
Egy digitális marketingcsatorna, amely a résztvevő bankok mobilbanki alkalmazásán keresztül köti össze a kiskereskedőket a végfogyasztókkal, “pay-per-performance” modellben.
Miért vált ennyire népszerűvé?
Minden bankkártyás vásárlás digitális lábnyomot hagy maga után. A fizetési adatok anonim módon történő elemzésének köszönhetően, a kereskedők pontosan meg tudják célozni a számukra fontos vásárlói szegmenseket az alapján, hogy mennyit és hol költenek a vásárlók iparágukban. A módszer alkalmas arra is, hogy növeljék a vásárlási gyakoriságot vagy a bevásárlókosarak értékét.
Mi kell egy „Card-Linked” marketingkampány lebonyolításához?
A Dateio az együttműködés elején elemzi a vásárlási adatokat. Megmutatja, hogyan teljesít a partnerünk a versenytársakhoz képest. Mennyit költenek a vásárlók, mennyit költhetnének és mennyi potenciális új ügyfelet tudnának szerezni.
Ez a legnagyobb különbség a saját loyalty programokhoz képest. A kereskedők saját programjai lehetővé teszik számukra, hogy elemezzék a saját vásárlóik szokásait a saját kiskereskedelmi láncukon belül. De egyáltalán nem fedi le a vásárlók versenytársakkal szembeni viselkedését.
A Dateio kiváló eszközt kínál a saját loyalty programok kiegészítésére.
A Dateio a kiskereskedőre bízza a kampánycélok meghatározását. Lehet például, hogy be akarja vonzani azokat az ügyfeleket, akik pénzük nagy részét versenytársaknál költik, és arra akarja ösztönözni őket, hogy nála vásároljanak. Ezenkívül meg akarja különböztetni azokat a vásárlókat, akik az üzletei közelében költenek.
A Dateio csapata minden egyebet elintéz. Elkészítjük a kampányt az egyeztetett célok alapján, és elindítjuk.
Hogyan működik ez a vásárlók számára?
A vásárlók a mobilbanki alkalmazáson keresztül látják a kampányokat, és ha megtetszik nekik akkor egy kattintással aktiválhatják azokat. Ezután a kártyájukkal fizetnek egy általuk kiválasztott üzletben, és a bankjuk automatikusan jóváírja a megtakarított összeget a bankszámlájukon. Ilyen egyszerű.
A Dateio számokban
A Dateio platformon indulása óta csaknem 2000 kampány futott, Magyarországon az elmúlt félévben több mint 70. A platformon keresztül elérhető banki ügyfelek száma folyamatosan növekszik. Magyarországon az év végére várhatóan eléri a 700 ezret.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Óriási Hajdú-kampány az arab országokban
Minden idők egyik legnagyobb, magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott…
Tovább olvasom >NAK: El a kezekkel a vajtól!
Újabb nemtelen támadás érte a hazai állati termékpályát. Ezúttal a…
Tovább olvasom >Nagyszabású marketingkampánnyal támogatja a Stile Capri bevezetését a Peroni Európában
A Peroni Nastro Azzurro 20 millió euró értékben indít marketingkampányt…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >Hordható és okosotthon eszközökkel kér még nagyobb teret a Cellect Hungary
A magyar mobiltechnológia piac egyik meghatározó disztribútora, a Cellect Hungary,…
Tovább olvasom >