Van-e jobb módja az ügyfelek elérésének, mint a közösségi média?

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 03. 06. 14:56

A Digital Commerce Alliance 2021-es felmérése szerint a „Card-Linked” marketing volt a legnépszerűbb digitális marketing eszköz a marketingmenedzserek körében. A Dateio ezt a forradalmian új digitális marketing eszközt hozta el Európába, mely vásárlók millióit segít elérni a bankok mobil applikációin keresztül. A szolgáltatás 2022 május óta elérhető Magyarországi partnereink számára is, melyen keresztül több mint 180 000 magyar ügyfelet érhetnek el ajánlataikkal az Erste Bank mobilbanki alkalmazásán keresztül.

Customer with smartphone paying in potted plant store, small business and contactless payment concept.

Igen, ez a “Card-Linked” marketing!

Szabó Sándor

A Digital Commerce Alliance 2021-es felmérése szerint a „Card-Linked” marketing volt a legnépszerűbb digitális marketing eszköz a marketingmenedzserek körében.

A Dateio ezt a forradalmian új digitális marketing eszközt hozta el Európába, mely vásárlók millióit segít elérni a bankok mobil applikációin keresztül. A szolgáltatás 2022 május óta elérhető Magyarországi partnereink számára is, melyen keresztül több mint 180 000 magyar ügyfelet érhetnek el ajánlataikkal az Erste Bank mobilbanki alkalmazásán keresztül.

Mi a “Card-Linked” marketing?

Egy digitális marketingcsatorna, amely a résztvevő bankok mobilbanki alkalmazásán keresztül köti össze a kiskereskedőket a végfogyasztókkal, “pay-per-performance” modellben.

Miért vált ennyire népszerűvé?

Minden bankkártyás vásárlás digitális lábnyomot hagy maga után. A fizetési adatok anonim módon történő elemzésének köszönhetően, a kereskedők pontosan meg tudják célozni a számukra fontos vásárlói szegmenseket az alapján, hogy mennyit és hol költenek a vásárlók iparágukban. A módszer alkalmas arra is, hogy növeljék a vásárlási gyakoriságot vagy a bevásárlókosarak értékét.

Mi kell egy „Card-Linked” marketingkampány lebonyolításához?

A Dateio az együttműködés elején elemzi a vásárlási adatokat. Megmutatja, hogyan teljesít a partnerünk a versenytársakhoz képest. Mennyit költenek a vásárlók, mennyit költhetnének és mennyi potenciális új ügyfelet tudnának szerezni.

Ez a legnagyobb különbség a saját loyalty programokhoz képest. A kereskedők saját programjai lehetővé teszik számukra, hogy elemezzék a saját vásárlóik szokásait a saját kiskereskedelmi láncukon belül. De egyáltalán nem fedi le a vásárlók versenytársakkal szembeni viselkedését.

A Dateio kiváló eszközt kínál a saját loyalty programok kiegészítésére.

A Dateio a kiskereskedőre bízza a kampánycélok meghatározását. Lehet például, hogy be akarja vonzani azokat az ügyfeleket, akik pénzük nagy részét versenytársaknál költik, és arra akarja ösztönözni őket, hogy nála vásároljanak. Ezenkívül meg akarja különböztetni azokat a vásárlókat, akik az üzletei közelében költenek.

A Dateio csapata minden egyebet elintéz. Elkészítjük a kampányt az egyeztetett célok alapján, és elindítjuk.

Hogyan működik ez a vásárlók számára?

A vásárlók a mobilbanki alkalmazáson keresztül látják a kampányokat, és ha megtetszik nekik akkor egy kattintással aktiválhatják azokat. Ezután a kártyájukkal fizetnek egy általuk kiválasztott üzletben, és a bankjuk automatikusan jóváírja a megtakarított összeget a bankszámlájukon. Ilyen egyszerű.

A Dateio számokban

A Dateio platformon indulása óta csaknem 2000 kampány futott, Magyarországon az elmúlt félévben több mint 70. A platformon keresztül elérhető banki ügyfelek száma folyamatosan növekszik. Magyarországon az év végére várhatóan eléri a 700 ezret.

(x)

Kapcsolódó cikkeink