Nagyszabású marketingkampánnyal támogatja a Stile Capri bevezetését a Peroni Európában
A Peroni Nastro Azzurro 20 millió euró értékben indít marketingkampányt Európában első light világos söre, a Stile Capri támogatására, amely 1963 óta az első új termék a márka portfoliójában.
Az olasz sörmárka a Trouble Maker független kreatív ügynökséggel és a Stink Films produkciós céggel együtt indítja útjára a Stile Caprit egy humoros tévéreklám-sorozattal az Egyesült Királyságban, Olaszországban, Magyarországon és Romániában.
Ez az első alkalom, hogy a márka a könnyebb lager sörök piaca felé fordul a 25-45 éves közönséget megcélozva.
A Peroni Nastro Azzurro tulajdonosai (az Asahi Europe & International) több mint 20 millió eurót fektetnek a Stile Capri marketingjébe az elkövetkező három évben, amivel növekedést szeretnének elérni a főleg mexikói és egyesült államokbeli versenytársak által uralt gyorsan bővülő kategóriában.
A a Peroni Nastro Azzurro 0,0%-os és idén márciusban a Stile Capri bevezetését követően induló marketingkampány a Peroni ambiciózus növekedési stratégiájának része, amellye célja 2030-ig a világ 10 legjobb sörmárkája közé kerülni.
Kapcsolódó cikkeink
A szélsőséges időjárási körülmények ellenére is jó éve volt az olasz Muttinak
A paradicsomtermelő Mutti idén 565 000 tonna paradicsomot dolgozott fel.…
Tovább olvasom >Donald Trump tervezett vámjai kihívások elé állítják az amerikai alkoholipart
Donald Trump, az Egyesült Államok elnökjelöltje, 25%-os vámot javasolt a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >