Válság ellen új üzletekkel!
Május 28-án megnyitotta a 28. Plusmarket üzletét, a 100%-ban magyar tulajdonban lévő Dél-100 Kft.
Az üzlet letisztult, széles és mély szakbolti választékra, az erőteljes brandre és a funkcionalitásra fókuszál a több mint 5500 termékkel.
A Plusmarket célja, hogy a vásárlói igényekhez igazodó, minőségi áruk széles skáláját tegye elérhetővé a legtöbb vásárló számára. Mindezt, vásárlást ösztönző design segítségével, kellemes környezetben végezzük, kedves, szolgálatkész munkatársakkal.
A tartósan alacsony árak alkalmazása mellett, időszakos akciókat is biztosítunk a fogyasztók részére. Üzlethálózatunk fejlesztésén, bővítésén folyamatosan dolgozunk, hogy egyre több helyen tegyük elérhetővé új modellünket és tegyük sikeressé franchise partnereinket.
– 2020-ban terveink közt szerepel további üzletek nyitása – mondta a megnyitó alkalmával Dobi István, a cég tulajdonosa.
Kapcsolódó cikkeink
2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >