Valentin-napi kampány a Coca-Colánál
Valentin-nap alkalmából egy isztambuli bevásárlóközpontban helyezte el a Coca-Cola távirányítható italautomatáját, amely kizárólag párok számára készült. A normális gépekkel ellentétben, ez nem fogadta el a pénzt.
Csak úgy lehetett italhoz jutni, ha a párok bebizonyították, hogy szeretik egymást. Csattantak is a csókok, egymást követték az ölelések, és láthatóan mindenkinek egy kis vidámságot hozott az életébe a gép.
A kampányt az isztambuli C-section fejlesztette – írja a Social Times nyomán a turizmusonline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Sajátmárka helyzetjelentés
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége, a PLMA évkönyve 1998 óta…
Tovább olvasom >Figyelem! Új ötletek és sikeres promóciós megoldások – INGYENES KONFERENCIA!
Figyelmetekbe ajánljuk az alábbi eseményt, amely minden trade marketing iránt…
Tovább olvasom >Miért alszunk rosszabbul, amióta home office-ban dolgozunk?
Bed office címmel írt blogbejegyzést Steigerwald Krisztián. A generációkutató cikkében…
Tovább olvasom >