Valentin-napi kampány a Coca-Colánál
Valentin-nap alkalmából egy isztambuli bevásárlóközpontban helyezte el a Coca-Cola távirányítható italautomatáját, amely kizárólag párok számára készült. A normális gépekkel ellentétben, ez nem fogadta el a pénzt.
Csak úgy lehetett italhoz jutni, ha a párok bebizonyították, hogy szeretik egymást. Csattantak is a csókok, egymást követték az ölelések, és láthatóan mindenkinek egy kis vidámságot hozott az életébe a gép.
A kampányt az isztambuli C-section fejlesztette – írja a Social Times nyomán a turizmusonline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Pénteken indul a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi akciója
Péntektől vasárnapig az Élelmiszerbank hagyományos karácsonyi kampányának keretében minden korábbinál…
Tovább olvasom >A karrierváltás kihívásai – számos pozícióra munkára kész jelöltet keresnek
Karrierváltás történhet kényszerből a megváltozott piaci vagy személyes körülmények miatt,…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >