Valentin-napi kampány a Coca-Colánál
🎧 Hallgasd a cikket:
Valentin-nap alkalmából egy isztambuli bevásárlóközpontban helyezte el a Coca-Cola távirányítható italautomatáját, amely kizárólag párok számára készült. A normális gépekkel ellentétben, ez nem fogadta el a pénzt.
Csak úgy lehetett italhoz jutni, ha a párok bebizonyították, hogy szeretik egymást. Csattantak is a csókok, egymást követték az ölelések, és láthatóan mindenkinek egy kis vidámságot hozott az életébe a gép.
A kampányt az isztambuli C-section fejlesztette – írja a Social Times nyomán a turizmusonline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
