Valentin-napi kampány a Coca-Colánál
Valentin-nap alkalmából egy isztambuli bevásárlóközpontban helyezte el a Coca-Cola távirányítható italautomatáját, amely kizárólag párok számára készült. A normális gépekkel ellentétben, ez nem fogadta el a pénzt.
Csak úgy lehetett italhoz jutni, ha a párok bebizonyították, hogy szeretik egymást. Csattantak is a csókok, egymást követték az ölelések, és láthatóan mindenkinek egy kis vidámságot hozott az életébe a gép.
A kampányt az isztambuli C-section fejlesztette – írja a Social Times nyomán a turizmusonline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Nyolc területen már megfigyelhető fordulat a gazdaságban
A gazdaságban már nyolc területen megfigyelhető fordulat: a foglakoztatás, a…
Tovább olvasom >Meglepően jól sikerült a január a kiskereskedelemben
A gyenge évzáráshoz képest 2,2%-kal nőtt a kiskereskedelmi forgalom, ami…
Tovább olvasom >Új támogatások segítik a dinamikusan fejlődő magyar húsmarhatartást
Az állattenyésztő ágazatok közül az elmúlt 25 évben a legnagyobb…
Tovább olvasom >