Vaják-sört készít a Netflix az amerika Athletic-kel
Az alkoholmentes sört gyártó amerikai Athletic a Netflix-szel társulva a The Witcher (Vaják) című fantasy-sorozat ihlette limitált kiadású sört készít.
A Geralt Aranya (Geralt’s Gold) névre keresztelt sör az első az Athletic által a Netflix számára készített összesen három termékből álló sorból és a június 29-én debütáló új évadot megelőzően kerül piacra. A másik két termékről részleteket a vállalat a későbbiekben közöl majd.
Az Athletic által „közepesen testes, nagyon aromás, citrusos és virágos jegyeket is magán viselő érett barackos illatú” sörként jellemzett Geralt’s Gold az Egyesült Államok egyes üzleteiben, valamint az Athletic Brewing weboldalán lesz kapható. A terméket online megrendelő első 750 vásárló egy ingyenes gyűjtői poharat is kap, amelyen megjelennek a The Witcher (Vaják) ikonikus szimbólumai – közölte a vállalat. A kanadai és az egyesült királyságbeli vásárlók számára a Geralt’s Gold a helyi weboldalakon is elérhető lesz.
Andrew Katz, az Athletic Brewing Company marketingvezetője a megállapodásról szólva elmondta:
– Szerintünk nem is lehet egy díjnyertes kézműves sör fogyasztása élvezetesebb, mint ha azt a Netflix egyik legszórakoztatóbb sorozatával házasítjuk. Az Athleticnél rajongunk a sztorikért, és szeretjük söreinket váratlan helyszínekre vinni. Ezért is örülünk annyira annak, hogy az egyik legeredetibb kreatív streaming szolgáltatással együttműködve valami igazán különlegeset kínálhatunk rajongóinknak.
Josh Simon, a Neftlix fogyasztói termékekért felelős alelnöke szerint a streaming cég
– szeret új és egyedi utakon járni és a rajongókhoz az életben is közel hozni kedvenc történeteiket.
Az Athletic Brewing a második legnagyobb alkoholmentes sörmárka az Egyesült Államokban, ahol az alkoholmentes sörök értékesítése az országban idén egyharmadával nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >Egyre keresettebbek a teljes munkaidős kiskereskedelmi állások az USA-ban
Egyre nagyobb érdeklődést tapasztalnak a kiskereskedők az álláskeresők részéről a…
Tovább olvasom >Megszünteti két növényi alapú tejitalának gyártását a Danone US
Azért született döntés a Silk Nextmilk és a So Delicious…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: Indokolt a versenytörvény egyes módosításainak halasztása
A Gazdaság Versenyhivatal (GVH) egyetért a versenytörvény egyes tervezett módosításainak…
Tovább olvasom >Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >