Vagyunk-e elég nagy piac a hard seltzerek érkezéséhez?
Csúcsitallá válik a hard seltzer (alkoholos ízesített szódavíz) – még a legnagyobb sör- és más alkoholgyártók, óriásmárkák (Smirnoff, Bud, Corona, Sam Adams) is beszállnak a buliba, és egyre inkább a kraft főzdék is.
Amerikában idén nyárra több helyen is terveztek hard seltzer fesztiválokat – még nem tudni, mennyire befolyásolta ezeket a vírus. Az USA piacon 2021-ben 2,5 Mrd dollárra jósolják forgalmukat, és szakértők szerint európai behatolásukhoz Anglia lehet a rés.
Kapcsolódó cikkeink
Hét év után visszatér a Carrefour Bulgáriába
Médiajelentések szerint a francia kiskereskedelmi óriás Carrefour egy a Retail…
Tovább olvasom >Jelentős szereplővé válhat Kína az RTD-piacon
Egy az IWSR által a 2022-es globális RTD-fogyasztás 83%-át reprezentáló…
Tovább olvasom >Négy balkáni piacra lép be a Lidl
A horvátországi, szlovéniai és szerbiai sikeres működést követően a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >