Vagyunk-e elég nagy piac a hard seltzerek érkezéséhez?
Csúcsitallá válik a hard seltzer (alkoholos ízesített szódavíz) – még a legnagyobb sör- és más alkoholgyártók, óriásmárkák (Smirnoff, Bud, Corona, Sam Adams) is beszállnak a buliba, és egyre inkább a kraft főzdék is.
Amerikában idén nyárra több helyen is terveztek hard seltzer fesztiválokat – még nem tudni, mennyire befolyásolta ezeket a vírus. Az USA piacon 2021-ben 2,5 Mrd dollárra jósolják forgalmukat, és szakértők szerint európai behatolásukhoz Anglia lehet a rés.
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai RTD-koktélok piacán törekszik nagyobb részesedésre a japán Suntory
A japán Suntory Holdings a szeszes italok terén megszerzett szakértelmére…
Tovább olvasom >Hét év után visszatér a Carrefour Bulgáriába
Médiajelentések szerint a francia kiskereskedelmi óriás Carrefour egy a Retail…
Tovább olvasom >Jelentős szereplővé válhat Kína az RTD-piacon
Egy az IWSR által a 2022-es globális RTD-fogyasztás 83%-át reprezentáló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 1 millió vendég érkezett a magyarországi szállashelyekre
2025 februárjában tovább erősödött a magyar turizmus: több mint 1…
Tovább olvasom >Egy kutatás szerint érdemes Budapestre többször visszatérni
Kutatást készített a Danubius Hotels a budapesti szállodáikba látogató külföldi…
Tovább olvasom >Történelmi rekordot döntött tavaly a globális hotelipar
A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt…
Tovább olvasom >