Vagyunk-e elég nagy piac a hard seltzerek érkezéséhez?
Csúcsitallá válik a hard seltzer (alkoholos ízesített szódavíz) – még a legnagyobb sör- és más alkoholgyártók, óriásmárkák (Smirnoff, Bud, Corona, Sam Adams) is beszállnak a buliba, és egyre inkább a kraft főzdék is.
Amerikában idén nyárra több helyen is terveztek hard seltzer fesztiválokat – még nem tudni, mennyire befolyásolta ezeket a vírus. Az USA piacon 2021-ben 2,5 Mrd dollárra jósolják forgalmukat, és szakértők szerint európai behatolásukhoz Anglia lehet a rés.
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai RTD-koktélok piacán törekszik nagyobb részesedésre a japán Suntory
A japán Suntory Holdings a szeszes italok terén megszerzett szakértelmére…
Tovább olvasom >Hét év után visszatér a Carrefour Bulgáriába
Médiajelentések szerint a francia kiskereskedelmi óriás Carrefour egy a Retail…
Tovább olvasom >Jelentős szereplővé válhat Kína az RTD-piacon
Egy az IWSR által a 2022-es globális RTD-fogyasztás 83%-át reprezentáló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Durva áremelkedés jöhet: akár 1000 forinttal is drágulhat egy doboz cigaretta
Komoly drágulás fenyegeti a dohányosokat Magyarországon: az Európai Bizottság új…
Tovább olvasom >