Ütős nyereményekkel pörgettük fel a hazai áruk eladását
CBA: Sokan mobilról játszottak az Apple cuccokért
Több ezren játszottak 2021.03.18.–04.14. között a Magyar Termék és a CBA közös nyereményjátékában, ahol a napi és heti nyeremények mellett egy értékes Apple csomag volt a tét. A játékosok az akció során általában többször is vásároltak a tíz résztvevő vállalat több mint 260 védjegyes termékéből. A MAGYAR TERMÉK hírlevél és közösségi médiás megjelenéseinek kiemelt jelentősége volt a kódfeltöltő weboldalra történő terelésben.
Jelentős volt a nyerni szándékozók közt a mobilról érkező látogatók aránya, ami mutatja, hogy a promóció sikerrel szólította meg a fiatalabb korosztályt is. Emellett a print PR-hirdetéseknek köszönhetően jelentősen sikerült növelni a védjegyes termékek láthatóságát az elsődleges célcsoport, a fő bevásárló nők körében.
//
Többször is vásároltunk a SPAR-ban az egymillióért
Szintén több ezer kódot töltöttek fel a Magyar Termék és a SPAR Csepel kerékpárral, Magyar Termék ajándékcsomagokkal és egymillió forintos főnyereménnyel kecsegtető közös promóciójában részt vevők 2021.03.11. és 04.07 között. Ennek keretében számos itthon gyártott termék került a kosárba, a többség kétszer, de volt, aki négyszer is szerencsét próbált. 14 gyártó több mint 100 nyerő termékét a közösségi médiában és 26 INTERSPAR-üzletben elhelyezett kihelyezésekkel hirdették.
– Látszik, hogy a pandémia ellenére széles körben érvényesülni tudott a kampány üzenete, több ezer egyéni vásárlót sikerült megszólítani, ebben a nehéz időszakban is – emelte ki Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője, hozzátéve, hogy még az utolsó napokban is érkeztek új játékosok. //
Kapcsolódó cikkeink
A fekete új árnyalatai
Az elmúlt évben a hazai kávépiac mennyiségében csökkenő, értékében növekvő tendenciát…
Tovább olvasom >Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
Közeledik a húsvét, az ünnep ideje, s a legtöbb családban…
Tovább olvasom >750 millió forintos beruházással új SPAR-üzlet nyílt Sárospatakon
A SPAR Magyarország új szupermarketet nyitott Sárospatakon, mintegy 750 millió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aki a Gyulait szereti, az nyerni is szeret!
Megint vonzó nyereményekkel, jelentős médiatámogatással és a kereskedők számára is…
Tovább olvasom >A drónos házhoz szállítás lehetőségeit teszteli a DODO és a Rossmann
A házhoz rendelt termékek drónos kiszállítására irányuló, egyedülálló hazai pilot…
Tovább olvasom >Wanzl innovációk közvetlenül az EuroShop-ról (3.)
A Wanzl a kiskereskedelmet konkrétan előmozdító megoldások fejlesztésére és megvalósítására összpontosít, melyben…
Tovább olvasom >