Ütős nyereményekkel pörgettük fel a hazai áruk eladását
CBA: Sokan mobilról játszottak az Apple cuccokért
Több ezren játszottak 2021.03.18.–04.14. között a Magyar Termék és a CBA közös nyereményjátékában, ahol a napi és heti nyeremények mellett egy értékes Apple csomag volt a tét. A játékosok az akció során általában többször is vásároltak a tíz résztvevő vállalat több mint 260 védjegyes termékéből. A MAGYAR TERMÉK hírlevél és közösségi médiás megjelenéseinek kiemelt jelentősége volt a kódfeltöltő weboldalra történő terelésben.
Jelentős volt a nyerni szándékozók közt a mobilról érkező látogatók aránya, ami mutatja, hogy a promóció sikerrel szólította meg a fiatalabb korosztályt is. Emellett a print PR-hirdetéseknek köszönhetően jelentősen sikerült növelni a védjegyes termékek láthatóságát az elsődleges célcsoport, a fő bevásárló nők körében.
//
Többször is vásároltunk a SPAR-ban az egymillióért
Szintén több ezer kódot töltöttek fel a Magyar Termék és a SPAR Csepel kerékpárral, Magyar Termék ajándékcsomagokkal és egymillió forintos főnyereménnyel kecsegtető közös promóciójában részt vevők 2021.03.11. és 04.07 között. Ennek keretében számos itthon gyártott termék került a kosárba, a többség kétszer, de volt, aki négyszer is szerencsét próbált. 14 gyártó több mint 100 nyerő termékét a közösségi médiában és 26 INTERSPAR-üzletben elhelyezett kihelyezésekkel hirdették.
– Látszik, hogy a pandémia ellenére széles körben érvényesülni tudott a kampány üzenete, több ezer egyéni vásárlót sikerült megszólítani, ebben a nehéz időszakban is – emelte ki Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője, hozzátéve, hogy még az utolsó napokban is érkeztek új játékosok. //
Kapcsolódó cikkeink
Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fóliamentes WC-papírral mindenki nyer – élen a Rossmann a zöld innovációban
A MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. fóliamentes Crepto 3240 wc-papírja 2023-ban…
Tovább olvasom >A Smurfit Kappa új korszakot nyit a fenntartható csomagolásban
A Smurfit Kappa csoport, a papíralapú csomagolóipar globális vezetője, számos…
Tovább olvasom >A PICK idén is megmozgatja az embereket, hozzájárulva ezzel a közösségi élményekhez
Teremtsünk életre szóló ízemlékeket a kirándulások és közös szurkolások során…
Tovább olvasom >