Utántöltő-állomásokat tesztel a dm Németországban
Mogyoró, lencse, tönköly tészta, müzli vagy kávé: Hessen, Észak-Rajna-Vesztfália és Alsó-Szászország 15 dm-üzletében indított kísérleti projekt keretében a vásárlóknak lehetőségük van több mint tíz dmBio terméket maguk mérjenek ki.
A vállalat közlése szerint az üzletekben található töltőállomások bővítése március 15-ig történt meg.
– A dm-nél egyik célunk a csomagolás használatának elkerülése, hiszen a vásárlók által nem hazavitt csomagolóanyag nem kerül vissza a körforgásba – magyarázza Kerstin Erbe, a DM termékmenedzsmentért és fenntarthatóságért felelős ügyvezető igazgatója. – A csomagoláson való spórolás legegyszerűbb módja, ha termékeinket csomagolás nélkül kínáljuk – tette hozzá a szakember. A töltőállomás bevezetése ezért logikus következő lépés. – Ezzel kielégítjük vásárlóink igényeit, és személyre szabott, tudatos vásárlási élményt kínálunk nekik – mondja.
A vásárlók vagy saját tárolóedénybe, vagy a töltőállomáson rendelkezésre álló betétdíjas tárolókba tölthetnek a termékekből. A kísérleti projektben részt vevő üzletek Bad Homburg, Bielefeld, Fulda, Hannover, Hattingen, Kassel, Lollar, Münster, Paderborn, Plettenberg, Recklinghausen, Schwerte, Soest városokban találhatók.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Aznapi gyors házhozszállítási szolgáltatást indít a dm-drogerie markt Bonnban
A német dm-drogerie markt expressz házhozszállítási szolgáltatást indított a német…
Tovább olvasom >A Müller hajszál híján beérte a Rossmannt
A három legnagyobb magyarországi drogérialánc között folytatódik a verseny, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >