Urald a socialmédiát platformra szabott reklámfilmekkel!
Használd ki az új reklámfilmes játszóteret, a közösségi médiát! Tűnj ki a médiazajból!
Socialmédia: az új játszótér
Számos céget, márkát megviselt a COVID-krízis, de sokak kihasználták a social media adottságait és pozitív irányba fordították a helyzetet. Ehhez elengedhetetlen a hiteles és hatékony kommunikáció. A webshopok egyre inkább válnak mainstream vásárlói platformmá, így érdemes a közösségi felületeken is hirdetni márkánkat, hiszen az offline bevásárlás rövidesen egyenértékűvé válik az online shoppingolássall. Azonban ennek köszönhetően az üzenőfalak telítődnek és a fogyasztók figyelme szelektívvé válik . Az online kommunikáció világában nehéz különlegesnek lenni és kitűnni a tömegből, de egy látványos reklámfilmmel könnyebb felhívni magunkra a figyelmet!
Egy a Cisco által végzett kutatás szerint 2022-re az online tartalmak 82%-a válik majd videós tartalommá, így ha relevánsak szeretnénk maradni fogyasztóink számára, elkerülhetetlen a videós tartalomgyártás. Nincs azonban szükség arra, hogy akár a YouTube, akár a TikTok felületeire tegyük át székhelyünket, egy jól célzott kampánnyal a Facebook és az Instagram üzenőfalain is könnyedén elérhetjük közönségünket.
Miben más egy social media reklámfilm?
Az online felületek máshogy viselkednek, mint a TV, nincs fél percünk átadni az üzenetet és lekötni valakit a képernyő elé. Az Instagramon és a Facebookon a felhasználó folyamatosan görget, ezért kell olyan tartalmat gyártani, ami az első másodperctől megragadja a figyelmet.
Érdemes tehát már itt is olyan reklámokat forgatni, amelyek alkalmazkodnak a felület adottságaihoz, és az itt megjelenő fogyasztói szokásokhoz. Egy social média reklámfilm legyen rövid, legyen látványos, és legyen megfizethető.
A SPOTI STUDIO felismerte, hogy a közösségi felületekre szabott reklámfilmes tartalmakra egyre nagyobb a kereslet. A stúdió egy több évtizedes marketinges múlttal rendelkező csapatot, kreatív szakembereket, mozgóképes, modern és innovatív stúdiót biztosít a márkák számára, ahol profi filmes szakértelemmel rendelkező kollégák segítik a termékekben megtalálni a legszebb, leg látványosabb szemszöget, és az üzenőfalakra szabni azt. Tűnj ki a tömegből egy termékfókuszú reklámfilmmel!
Hogyan juthatsz hozzá?
Ha érdekel a motion control technológia, hogy milyen extrém slow motionöket álmodna meg a stúdió a te márkádra, akkor most itt a lehetőség, hogy akár megnyerd márkádnak a különleges és egyedi filmet egy pályázat keretében. A jelentkezéshez nem kell más, mint egy 10-15 mondatos kreatív termék önéletrajz, és egy előnyös fotó. Legyen a termék étel, ital, labda, cipő, tolltartó, bármi ami egy asztalon elfér, a SPOTI csapata biztosan megtalálja az egyediséget benne.
Jelentkezz és vidd el a fődíjat!
(x)
Kapcsolódó cikkeink
A 400 millió fős globális tartalomgyártói piacot hódítaná meg a RECnGO a vezető kínai videós hardvergyártóval karöltve
A RECnGO nevét ma már szinte mindenki ismeri, aki minőségi…
Tovább olvasom >Tovább bővül a Lidl Magyarország kommunikációs eszköztára
Tovább bővül a Lidl Magyarország kommunikációs eszköztára és ezzel egyidejűleg…
Tovább olvasom >Eseménydús volt a tavalyi év
2022-ben, miután azt hittük véget ért a két COVID-os év…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >