Ünnepi szokásaink önfeledt megélésére buzdít a Mizo
A tejipari márka karácsonyi image kampányában arra az erős insightra épít, ami új márkastratégiáját és ennek kommunikációs platformját meghatározza: mindannyian más igények és szokások szerint élünk és étkezünk, és ez így van jól. Nincs ez másként az ünnepekkor sem, hiszen a karácsony a szokások ideje, de ez mindenkinek mást jelent. Új 360 fokos kampányában üzeni a Mizo: legyen az ünnep olyan, amilyennek Te szereted!
Az idén ősszel vizualitásban, kommunikációs stílusban és termékcsomagolások szintjén egyaránt megújult Mizo márka karácsonykor is gondoskodik arról, hogy még emlékezetesebbé váljanak az örömteli, közös pillanatok. Új kampányának fő üzenete: „Válassz szívből!”, hiszen a friss, hazai tejtermékek színes kínálatával mindenki olyan fogásokat varázsolhat, amilyeneket igazán szeretne.
„Fontosnak tartjuk hangsúlyozni, hogy az egyéni életmód és ehhez kapcsolódó szokásaink önfeledt megélése az ünnepek alatt éppoly fontos, mint az év bármely más szakaszában”
– mondja el Harcsa Beáta, stratégiai- és marketingigazgató, a márkát gondozó csapat vezetője.
„Ezt a sokféleséget, amit fogyasztóink képviselnek, széles, több kategórián átívelő portfóliónkkal szeretnénk értékelni és ezáltal a kezükbe adni a lehetőséget, hogy kiválasszák azt a hozzávalót és azt az ételt, amit igazán szeretnének, az ünnepekkor is.”
– zárta gondolatait a szakember.
A kampány gerincét a karácsonyi image film adja, melyben klasszikus és újszerű ünnepi élményeket, pillanatokat idéz meg a márka, miközben bemutatja, hogy minden ízléshez megfelelően tudnak alkalmazkodni a Mizo márka több kategóriát is lefedő termékei.
Kapcsolódó cikkeink
Két legenda egy színpadon: Robbie Williams a Purina videójában egy fekete-fehér cicával énekel
Vadonatúj dallal jelentkezik Robbie Williams, méghozzá a méltán híres cica,…
Tovább olvasom >Tartós, non-FMCG az Év Displaye 2022
A POPAI Magyarország Egyesület évzáró, rendhagyó eseményét december 1-én a…
Tovább olvasom >A McDonald’s-ba szállt bele a II. kerületi polgármester
Örsi Gergely II. kerületi polgármester a gyorsétteremlánc reklámelhelyezését kritizálta. “Kedves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Intrum: A mély válságot elkerüljük, de elhúzódó recesszió és hitelválság jöhet
Várhatóan 2023-ban sem javul jelentősen a magyar háztartások pénzügyi helyzete…
Tovább olvasom >GFM: már meghaladja az 560 ezer forintot az átlagkereset
A Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb 2022 novemberére vonatkozó adatai szerint…
Tovább olvasom >Két legenda egy színpadon: Robbie Williams a Purina videójában egy fekete-fehér cicával énekel
Vadonatúj dallal jelentkezik Robbie Williams, méghozzá a méltán híres cica,…
Tovább olvasom >