Ünnepi szokásaink önfeledt megélésére buzdít a Mizo
A tejipari márka karácsonyi image kampányában arra az erős insightra épít, ami új márkastratégiáját és ennek kommunikációs platformját meghatározza: mindannyian más igények és szokások szerint élünk és étkezünk, és ez így van jól. Nincs ez másként az ünnepekkor sem, hiszen a karácsony a szokások ideje, de ez mindenkinek mást jelent. Új 360 fokos kampányában üzeni a Mizo: legyen az ünnep olyan, amilyennek Te szereted!
Az idén ősszel vizualitásban, kommunikációs stílusban és termékcsomagolások szintjén egyaránt megújult Mizo márka karácsonykor is gondoskodik arról, hogy még emlékezetesebbé váljanak az örömteli, közös pillanatok. Új kampányának fő üzenete: „Válassz szívből!”, hiszen a friss, hazai tejtermékek színes kínálatával mindenki olyan fogásokat varázsolhat, amilyeneket igazán szeretne.
„Fontosnak tartjuk hangsúlyozni, hogy az egyéni életmód és ehhez kapcsolódó szokásaink önfeledt megélése az ünnepek alatt éppoly fontos, mint az év bármely más szakaszában”
– mondja el Harcsa Beáta, stratégiai- és marketingigazgató, a márkát gondozó csapat vezetője.
„Ezt a sokféleséget, amit fogyasztóink képviselnek, széles, több kategórián átívelő portfóliónkkal szeretnénk értékelni és ezáltal a kezükbe adni a lehetőséget, hogy kiválasszák azt a hozzávalót és azt az ételt, amit igazán szeretnének, az ünnepekkor is.”
– zárta gondolatait a szakember.
A kampány gerincét a karácsonyi image film adja, melyben klasszikus és újszerű ünnepi élményeket, pillanatokat idéz meg a márka, miközben bemutatja, hogy minden ízléshez megfelelően tudnak alkalmazkodni a Mizo márka több kategóriát is lefedő termékei.
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly lehetőség rejlik a mandulatermesztésben
Világszerte, így hazánkban is egyre keresettebb termék a mandula. Az…
Tovább olvasom >Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >