Ünnepi promóciók
Nálunk az adventi naptárról a kis csokoládédarabkák jutnak az ember eszébe piros papírdobozokban, amit minden normális gyerek egyszerre eszik meg. Tőlünk nyugatra viszont mindenféle termékfajtával pakolják tele a felnőtteknek is izgalmas karácsonyi „játékdobozokat”. Gyakori közöttük az alkoholtartalmú: adventi naptárba tesznek sört, bort, pálinkát! Jó reklám- és promóciós eszköz, főleg olyan trükköket is bevetve, mint a nálunk is népszerű BrewDog sörfőzde, melynek ünnepi készleteiben mindig van egy-két kizárólag így kóstolható fajta.
Lehet, hogy valakiknek ez maga a tárgyiasult blaszfémia, másoknak viszont a kreatív termékfejlesztés csúcsai a különféle „erős” italokkal töltött karácsonyfagömbök. Reklámszempontból többfunkciósok: reklámüzenetet hordoznak az év egy fogékony, pozitív, nagyvonalúbban költekezős időszakában, de használhatók promóciós célokra vagy reklámajándékként is. //
Kapcsolódó cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >„Kényelmi” tálca – A nap képe
A hirtelen mozdulatok sem okozhatnak kárt a Couch Drink +…
Tovább olvasom >