Ünnepi promóciók
Nálunk az adventi naptárról a kis csokoládédarabkák jutnak az ember eszébe piros papírdobozokban, amit minden normális gyerek egyszerre eszik meg. Tőlünk nyugatra viszont mindenféle termékfajtával pakolják tele a felnőtteknek is izgalmas karácsonyi „játékdobozokat”. Gyakori közöttük az alkoholtartalmú: adventi naptárba tesznek sört, bort, pálinkát! Jó reklám- és promóciós eszköz, főleg olyan trükköket is bevetve, mint a nálunk is népszerű BrewDog sörfőzde, melynek ünnepi készleteiben mindig van egy-két kizárólag így kóstolható fajta.
Lehet, hogy valakiknek ez maga a tárgyiasult blaszfémia, másoknak viszont a kreatív termékfejlesztés csúcsai a különféle „erős” italokkal töltött karácsonyfagömbök. Reklámszempontból többfunkciósok: reklámüzenetet hordoznak az év egy fogékony, pozitív, nagyvonalúbban költekezős időszakában, de használhatók promóciós célokra vagy reklámajándékként is. //
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vendéglátóhely-nevek és a brit humor – A nap képe
Az angolok imádják a(z angol) humort, láthatóan még a vendéglátóhelyek…
Tovább olvasom >Északra költözik a nyár: ugrásszerűen nő a skandináv turizmus
A nyári hőség és a klímaváltozás hatására egyre több európai…
Tovább olvasom >