Ünnepi promóciók
Nálunk az adventi naptárról a kis csokoládédarabkák jutnak az ember eszébe piros papírdobozokban, amit minden normális gyerek egyszerre eszik meg. Tőlünk nyugatra viszont mindenféle termékfajtával pakolják tele a felnőtteknek is izgalmas karácsonyi „játékdobozokat”. Gyakori közöttük az alkoholtartalmú: adventi naptárba tesznek sört, bort, pálinkát! Jó reklám- és promóciós eszköz, főleg olyan trükköket is bevetve, mint a nálunk is népszerű BrewDog sörfőzde, melynek ünnepi készleteiben mindig van egy-két kizárólag így kóstolható fajta.
Lehet, hogy valakiknek ez maga a tárgyiasult blaszfémia, másoknak viszont a kreatív termékfejlesztés csúcsai a különféle „erős” italokkal töltött karácsonyfagömbök. Reklámszempontból többfunkciósok: reklámüzenetet hordoznak az év egy fogékony, pozitív, nagyvonalúbban költekezős időszakában, de használhatók promóciós célokra vagy reklámajándékként is. //
Kapcsolódó cikkeink
Már most készülnek a kereskedők a karácsonyi rohamra
Bár a karácsony még messze van, a kereskedők már június…
Tovább olvasom >Ezek most az igazán menő italtrendek 2024-ben
2024-ben több új tendencia formálja az italok jövőjét. A gasztronómiai…
Tovább olvasom >Távozik az egyik legnagyobb kézműves sörfőzde első embere
James Watt, a BrewDog kézműves sörfőzde társalapítója és vezérigazgatója, 17…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >