Unilever adomány az Élelmezési Világnapon
Több mint 2,7 millió forint értékű, összesen 2500 karton élelmiszerrel járul hozzá az Unilever a Magyar Élelmiszerbank Egyesület Adománykonvoj akciójához október 16-án, az Élelmezési Világnapon. A vállalat idén eddig közel 43 millió forint értékben adományozott termékeket a rászorulóknak.
Az Unilever fenntarthatósági törekvéseit 2010-ben új alapokra helyezte, pontos, időhöz kötött vállalásait Fenntarthatósági Tervében foglalta össze. A célkitűzések túlmutatnak a környezetvédelem kérdéskörén, és az egészség és jólét javítására, valamint az emberek megélhetésének segítésére egyaránt kiterjednek. A társadalmi célú kampányok mellett a vállalat idén közel 31 ezer karton terméket adományozott különböző civil szervezeteknek. Most az Adománykonvoj akcióhoz 2500 karton termékkel, elsősorban teákkal, majonézekkel, ételízesítőkkel és levesalapokkal járul hozzá.
„Az Unilever számára fontos a rászorulók megsegítése, ezért is veszünk részt az Adománykonvoj akcióban. Ugyanakkor ez a gyűjtés nem csak karitatív szempontból hasznos, vállalatunk egyik célkitűzését, az élelmiszerfogyasztás során keletkező hulladék csökkentését is hangsúlyozza” – mondta Vince Beáta, az Unilever kommunikációs vezetője.
Az Élelmiszerbank nyolc éve elkötelezetten dolgozik azon, hogy kapcsolatot teremtsen a felhalmozódó élelmiszerfeleslegek és az arra rászorulók között, és ezzel elősegítse a szegénység, az éhezés és az alultápláltság csökkenését Magyarországon. Október 16-án, az Élelmezési Világnapon a szervezet ismét tizenöt teherautóból álló kocsisort indít, hogy a magyarországi élelmiszeripari és kereskedelmi vállalatok adományait a Magyar Élelmiszerbank Egyesület raktárába szállítsa. Az összegyűjtött termékek később karitatív szervezetek és önkormányzati intézmények segítségével rászoruló családok ezreihez jutnak majd el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >