Ukrajnában épít új Dove- és Axe-gyárat az Unilever
Az Unilever ma bejelentette, hogy 20 millió eurós befektetéssel új gyártóüzemet épít Ukrajna Kijev régiójában. A beruházás célja, hogy támogassa a vállalat növekvő ukrajnai üzletágait, illetve demonstrálja hosszú távú elkötelezettségét az ország iránt. Az építkezés idén kezdődik, a gyár várhatóan 2024-ben nyitja meg kapuit.

20 millió euró beruházás, 100 új munkahely a kijevi régióban
A beruházás révén az Ukrajnában több mint 100 főt foglalkoztató Unilever további mintegy 100 munkahelyet teremt. Az új gyártóközpontban más márkák mellett Dove, Axe, TRESemmé és Clear szépségápolási termékek, köztük samponok és tusfürdők készülnek majd, elsősorban az ukrán piacra, de a jövőben más európai országokba is exportálhatják a termékeket.
A gyár a legmagasabb szintű környezetvédelmi előírások szerint, megújuló energiát hasznosító technológiák felhasználásával épül, hozzájárulva az Unilever azon céljához, hogy 2039-re az egész értékláncában nettó nulla kibocsátást érjen el.
„Ez a beruházás az ország és az itt élő emberek, köztük munkavállalóink, ügyfeleink és partnereink iránti hosszú távú elkötelezettségünket mutatja. Egyúttal méltó módja annak is, hogy még jelesebbé tegyük ukrajnai tevékenységünk elindulásának 30. évfordulóját, amelyet még az idén meg is ünneplünk majd”
– mondta Vaszil Bovdilov, az Unilever ukrajnai leányvállalatának ügyvezető igazgatója. Hozzátette:
„Az új gyártóüzemünk további munkahelyeket teremt, növeli a termelési kapacitásunkat és mindenekelőtt kiváló minőségű, fenntartható termékekkel szolgálja ki az ukrán fogyasztók igényeit.”
Az ukrajnai háború kitörése óta az Unilever kiemelt figyelmet fordít ukrán munkavállalói és családjuk biztonságára, jóllétére. Mindemellett a vállalat több mint 15 millió euró támogatással és alapvető Unilever termékek adományozásával járult hozzá a humanitárius segélyezési kezdeményezésekhez, szorosan együttműködve az ENSZ ügynökségeivel és a helyi civil szervezetekkel, hogy a segítség oda jusson, ahol a legnagyobb szükség van rá. A vállalat ezt követően is folytatja a humanitárius segélyezést az ukrán nép támogatásáért.
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >