Ukrajnában épít új Dove- és Axe-gyárat az Unilever
Az Unilever ma bejelentette, hogy 20 millió eurós befektetéssel új gyártóüzemet épít Ukrajna Kijev régiójában. A beruházás célja, hogy támogassa a vállalat növekvő ukrajnai üzletágait, illetve demonstrálja hosszú távú elkötelezettségét az ország iránt. Az építkezés idén kezdődik, a gyár várhatóan 2024-ben nyitja meg kapuit.
A beruházás révén az Ukrajnában több mint 100 főt foglalkoztató Unilever további mintegy 100 munkahelyet teremt. Az új gyártóközpontban más márkák mellett Dove, Axe, TRESemmé és Clear szépségápolási termékek, köztük samponok és tusfürdők készülnek majd, elsősorban az ukrán piacra, de a jövőben más európai országokba is exportálhatják a termékeket.
A gyár a legmagasabb szintű környezetvédelmi előírások szerint, megújuló energiát hasznosító technológiák felhasználásával épül, hozzájárulva az Unilever azon céljához, hogy 2039-re az egész értékláncában nettó nulla kibocsátást érjen el.
„Ez a beruházás az ország és az itt élő emberek, köztük munkavállalóink, ügyfeleink és partnereink iránti hosszú távú elkötelezettségünket mutatja. Egyúttal méltó módja annak is, hogy még jelesebbé tegyük ukrajnai tevékenységünk elindulásának 30. évfordulóját, amelyet még az idén meg is ünneplünk majd”
– mondta Vaszil Bovdilov, az Unilever ukrajnai leányvállalatának ügyvezető igazgatója. Hozzátette:
„Az új gyártóüzemünk további munkahelyeket teremt, növeli a termelési kapacitásunkat és mindenekelőtt kiváló minőségű, fenntartható termékekkel szolgálja ki az ukrán fogyasztók igényeit.”
Az ukrajnai háború kitörése óta az Unilever kiemelt figyelmet fordít ukrán munkavállalói és családjuk biztonságára, jóllétére. Mindemellett a vállalat több mint 15 millió euró támogatással és alapvető Unilever termékek adományozásával járult hozzá a humanitárius segélyezési kezdeményezésekhez, szorosan együttműködve az ENSZ ügynökségeivel és a helyi civil szervezetekkel, hogy a segítség oda jusson, ahol a legnagyobb szükség van rá. A vállalat ezt követően is folytatja a humanitárius segélyezést az ukrán nép támogatásáért.
Kapcsolódó cikkeink
Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >A Unilever növekedését legerősebb márkái támogatják
Erőteljes növekedést könyvelhetett el az Unilever 2024 a harmadik negyedévében,…
Tovább olvasom >Lezárult az Unilever oroszországi és fehéroroszországi operációjának eladása
Az Unilever bejelentette, hogy eladta oroszországi és fehéroroszországi operációját a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >