Újrahasznosított palackban érkezik a MOL új ásványvízmárkája

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 09. 29. 08:56

100 százalékban újrahasznosított PET-palackban, szénsavas és mentes változatban, két kiszerelésben lehet mostantól megvásárolni a MOL új ásványvízmárkáját, a Fonte Naturát. A jégkorszakból származó, kiemelkedő minőségű vizet a Somogy megyei Somogy­váron palackozzák.

Új ásványvízmárkát vezetett be a MOL, a Fonte Natura már nem csupán a vállalatcsoport töltőállomásain, hanem több hazai kiskereskedelmi lánc polcain is elérhetővé vált a vásárlók számára. Az új márka a MOL Fonte Verde termékcsaládjának helyét veszi át. Az ásványvíz kizárólag hazai forrásból, szénsavas és mentes változatban érhető el, 0,75 l és 1,5 l-es kiszerelésben.

A MOL-csoport a Fonte Viva Kft. 2018-as megvásárlásával lépett be a magyarországi ásványvízpiacra. A jégkorszakból származó, kiemelkedő minőségű vízkészletet a Somogy megyei Somogyváron termelik ki, és nagyteljesítményű gyártósorokon palackozzák, 100%-ban reciklált, újrahasznosított PET-palackban.

„Az ásványvíz márkakommunikációjában nem szerettünk volna mellébeszélni, ezért a legfontosabbat emeltük ki: ha ásványvízért nyúlsz, ez a termék lesz a környezettudatos választás” – emelte ki Pantl Péter, a MOL-csoport társasági kommunikációs és marketingigazgatója.

„Fenntarthatósági törekvéseinkkel és a körforgásos gazdaság fejlesztésével összhangban évente több millió palackot hozunk vissza a körforgásba, amelynek mennyisége várhatóan 2024-től, a betétdíjas rendszer bevezetésével tovább növekszik majd. Fontos kiemelni, hogy a fejlesztés nálunk nem áll meg a re-PET-palackkal, szeretnénk az ásványvíz többi csomagolóanyagát is fenntarthatóbbá tenni” – mondta Erdész Attila, a Fonte Viva Kft. ügyvezető igazgatója.

Az új márka bevezetését egy, Rudolf Péter által rendezett reklámfilm is támogatja, így a nézők már találkozhattak is az Üvegtigris egyik ikonikus jelenetének újraalkotott változatával. (x)

Kapcsolódó cikkeink