Újrahasznosított palackba kerül az olasz Parmalat UHT teje
A Parmalat olasz tejipari vállalat bemutatta az első, 50%-ban újrahasznosított műanyagból készült, fehér, rPET tanúsítvánnyal ellátott UHT-tejes palackját.
A Parmalat K+F részlege által a Dentis Recycling Italy-val együttműködve véghezvitt fejlesztési projektje 21 millió eurós beruházással és három új gyártósor üzembe helyezésével járt, amelyek közül kettő a Parmalat Collecchio-ban található zászlóshajó üzemében működik.
Életciklusa végén minden egyes UHT-tejes palack újrahasznosítható és újra beilleszthető a termelési rendszerbe, új értéket létrehozva ezzel a fogyasztók, a vállalat és a környezet számára.
A vállalat elkötelezettségét hangsúlyozza a fogyasztók irányába az UHT tejes palackokon elhelyezett QR-kódot tartalmazó speciális címke is, amely az újrahasznosítás megfelelő módjáról ad tájékoztatást.
Az új palackokat a 2024-re 100%-os újrahasznosíthatóságot megcélzó cég nem csupán a Parmalat termékekhez, de portfóliójának valamennyi más márkájához, például a laktózmentes Zymilhez is használni fogja.
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban növekedés előtt áll a kézműves fagylaltpiac
A várakozások szerint 4%-kal nőhet a kézműves fagylalt értékesítése Olaszországban…
Tovább olvasom >Több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be Olaszországban a Lidl öt év alatt
A Lidl Italia az elmúlt öt évben több mint 2,1…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >