Újrahasznosítható papírcsomagolást tesztel a KitKat számára a Nestlé
Kísérleti jelleggel újrahasznosítható papírcsomagolást vezetett be a Nestlé a KitKat számára.
A négydarabos szeletek korlátozott ideig kerülnek új csomagolásba Ausztráliában, ahol a vállalat kizárólagos megállapodást kötött a helyi Coles kiskereskedelmi lánccal több mint 250.000 papírba csomagolt KitKat szelet gyártásáról.
A csomagoláson elhelyezett QR-kód segítségével kívánja az élelmiszeripari óriás a fogyasztóknak az új kezdeményezéssel kapcsolatos visszajelzéseit összegyűjteni.
A Nestlé édesipari kutatási és fejlesztési központjának csomagolási szakértői az Egyesült Királyságban, Yorkban tesztelték és alakították a célnak megfelelően a papírt.
A Nestlé a papírcsomagolás bevezetését azon törekvésének „újabb pozitív lépéseként” értékelte, mely szerint a vállalat az innovációt segítségül híva valósítaná meg csomagolási célkitűzéseit.
A Nestlé vállalta, hogy 2025-ig egyharmadával csökkenti a szűz műanyag felhasználását, minek érdekében újrahasznosítható papírcsomagolást vezetett be tavaly a Quality Street esetében, valamint a Smarties márkanév alatt értékesített összes édesség esetében.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Eltűnik a piacról a vegán KitKat
Négy év után megszünteti legtöbb piacán a Nestlé a vegán…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >